vrijdag 8 januari 2010

Get Sketchy #20: Hugs & Kisses

Afgelopen paar dagen was het toch flink glibberen op de (snel)weg en vandaag mocht ik mij wederom op de snelweg vervoegen voor een bezoek aan de kapper.

Sinds ik niet meer met een vlammend rood/aubergine-achtige coupe door het leven ga is het flink zoeken geblazen naar de juiste bruinteint (te donker, te rood enz.), maar ik geloof dat ik we 'm nu hebben gevonden. Naast het bruin zitten er nog 3 kleuren strepen doorheen: rood, zwart en ze is met blond aan de haal geweest.
Nee, ik ga niet als een of andere zebra door het leven. Nadat de strepen er in zaten is de bruine kleur erover gegaan hetgeen resulteert in diverse redelijk natuurlijk ogende bruin schakeringen, zodat ik niet met zo'n massief gekleurde coupe hoef rond te lopen. Dat vind ik zo lelijk.

De blonde strepen pakte in eerste instantie ietwat verkeerd uit. Doordat er toch nog teveel rood in mijn haar bleek te zitten werden mijn blonde strepen nl. "ING-oranje", zoals mijn kapster dat zo mooi wist te verwoorden. Echt heel erg, maar het is helemaal goed gekomen.
Misschien dat ik binnenkort Dick lief aankijk om een foto van mij te maken met m'n nieuwe coupekleur.

Bij thuiskomst wilde ik mezelf eigenlijk direct op de nieuwste sketch van Get Sketchy storten, de 20e alweer, maar na 2 dagen rond de klok van 02.45u. wakker worden en niet meer kunnen slapen, zou je kunnen zeggen dat ik behoorlijk afgeknoedeld was. Lang verhaal kort: ik ben op de bank in slaap gevallen.

Dick was iets later thuis dan te doen gebruikelijk, want t.g.v. zijn glijdpartij van gisteren op de snelweg (die gelukkig goed is afgelopen) had zijn ene achterband toch een optater gehad. In het donker mocht hij dus een band verwisselen. Hiervoor heeft hij zekerheidshalve de snelweg verlaten. Net iets veiliger.
Anyway... uiteindelijk heb ik mij na het eten pas op de sketch gestort.
Ik vind het een leuke sketch, maar moest wel even op m'n achterhoofd krabben met betrekking tot dat zwarte vlak onderop. Na het nodige dubben is deze kaart uit mijn handen gekomen.
Nala zou zeggen dat ik "oude vrouwen papier" heb gebruikt voor dit kaartje. Daar heeft ze het niet zo mee.
Persoonlijk vind ik 'm wel leuk geworden (aaaaaaaaggghh... nu zeg ik het alweer), maar ik moest toch ook wel lachen om het eindresultaat. De kaart is echt zo anders dan ik normaal gesproken zou maken.
Misschien dat jullie het anders zien hoor, maar volgens mij heb ik niet echt een vaste (lees: herkenbare) stijl. Hoeft ook niet per se hoor, vind ik.

Wat ik ook absoluut even wil melden is dat ik Cora echt ontzettend wil bedanken. Ik ben nl. behoorlijk in de ban van Copics (ik moet overigens nog wel wat meer oefenen hoor) en Cora heeft me aan heel wat leuke stempelafdrukjes geholpen.
Wederom bedankt, Cora. Ik vind het echt heel erg lief van je.
Op de foto zijn een aantal van de afdrukjes te zien. Het waren er echt veel meer...

Zoals altijd ben ik reuze benieuwd naar jullie opmerkingen, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet om er eentje voor me achter te laten.

F-autograph

15 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit naamgenootje ;)
    Jammer voor je dat ik geen Memento heb, anders had ik je die Whiff of Joy wel gestempeld.

    Doodles,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart Jolanda. Dus je gaat nu ook aan het kleuren. Ik ben eigenlijk een beetje af van de copics omdat ik het inkleuren met derwent potloden of distress ink mooiere resultaten vind geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart ziet er weer leuk uit.... maar ik ben zo benieuwd naar je nieuwe coup!! Dus.... niet te lang wachten met het vragen aan Dick svp... ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ben heel benieuwd naar je nieuwe kapsel.

    En je kaart is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtkaart, echt een beauty. En Cora is een heel bijzonder en lief persoon, wat een mooie afdrukjes, heel veel plezier ermee ik benieuwd naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is very beautiful! Great job with Get Sketchy 20!

    ♥Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blog heb je, met allemaal schitterende creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,

    Een heel erg mooi kaartje zeg!!
    Ben wel benieuwd naar je nieuwe coupe!!
    Tot op t forum (P-a-P)!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Jolanda en die papier serie blijft mooi zeker voor dit soort kaartjes!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda een apart en mooi kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a gorgeous card Jolanda! thanks for playing with us at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...