vrijdag 22 januari 2010

Get Sketchy #22: You are the icing on the cake

Hè hè... einnnndelijk heb ik weer wit cardstock.
Vanochtend boodschappen gedaan, naar de dierenarts geweest (entingen doggies) en vervolgens naar Oma's 3D Supermarkt gereden om daar een pak wit Core Color Cardstock te scoren.

Na het zien van de "Law Abiding Citizen" (aanradertje, trouwens) bleek inmiddels bij Dora de 22e sketch van Get Sketchy al op d'r blog te staan. De vorige sketch had ik al aan mij voorbij laten gaan, dat wilde ik met deze (als het even kon) niet nog een keertje laten gebeuren.

Hier mijn uitwerking van de sketch. Over het resultaat ben ik redelijk tevreden. Hoewel ik het papier echt heel erg leuk vind, zit er als puntje bij paaltje komt toch ietwat te veel rood in. Da's eigenlijk niet zo mijn kleur.

Het inkleuren van een stempel is voor mij eigenlijk ook voor het eerst. Daarvoor moet ik nog even flink oefenen met m'n Copics. Volgende week zaterdag ga ik hiervoor naar een workshop bij Nicole.

De cup cake bestaat in werkelijkheid uit 3 stempels. Ik had zo'n stempelzetje liggen van een stuk of tig cup cakes van Maya Road, maar geen van de stempels was wat ik exact wilde. Zodoende ben ik met een aantal stempelafdrukjes aan het stoeien geweest.
Oh... and guess who made the digi stamp?

Tot slot wil ik Tineke en Anja (sorry, dames, ik kan het URL van jullie beider blogs niet achterhalen) nog hartelijk bedanken voor het toezenden van de stempelafdrukjes van "Whiff of Joy" en "Sugar Nellie". Ik vind het echt zo lief van ze en ben er ook heel erg blij mee.

Ik ben gek op BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet om er eentje voor me achter te laten.

Alvast een fijne avond gewenst.
F-autograph

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, om op te eten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Jolanda!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww...this is an absolutely yummy card Jolanda! Glitter and cupcakes are perfect together! And I just love the sentiment!:)You did a great job on the GS sketch!

    Have a wonderful weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heerlijk kaartje, dan mag rood je kleur niet zijn, maar ik vind het hier echt niet overheersen, eerder gewoon top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind je kaartje echt heel leuk geworden Jolanda!! En de cupcake is mooi ingekleurd zeg!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda, this is sooooo perfect! Love the paper and the cupcake!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love, love, love this! Perfect take on the sketch and challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi kaartje.
    En wat geef jij leuke digistamps weg!
    Hartstikke bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meid, wat ben je snel. En dan nog met een prachtige kaart op komen draven ook!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...