vrijdag 1 januari 2010

Happy New Year

Allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en natuurlijk gezondheid en geluk, maar ook veel creativiteit!!
Zelf hebben Dick en ik een rustig, maar wel gezellig avondje achter de rug. M'n moeder, zusje en Nala waren ook van de partij en bleven slapen.

Om middernacht vanuit de keuken van het siervuurwerk genoten (zo moeder, zo dochter(s); ik ben werkelijk als de dood voor vuurwerk) en uiteindelijk lag ik iets van 03.15u. in m'n bed om er een kleine 4 uur later weer uit te stappen. Nog geen minuut later gevolgd door een andere vroege vogel: m'n zusje.

Gelet op het slaapgebrek heb ik dan ook een alles behalve productieve dag achter de rug.
's Middags nog even een uurtje bij m'n schoonouders geweest en bij terugkomst ben ik zo'n 3 uur op de bank in 'Droomland' geweest. Ik voel me nu in ieder geval weer een beetje mens.

Jammer genoeg heb ik wel de 'tradiontele' Noorderplassen Nieuwjaarsduik gemist van een paar overburen. Er is nog geprobeerd om Dick zo gek te krijgen, maar da's niet gelukt.
Oh, en mocht je je het toevallig afvragen: ijs of niet, gesprongen wordt er. Vorig jaar hebben ze zelfs tussen de steigers in een wak geslagen, dat vervolgens werd afgezet met lint, om ongelukken tegen te gaan.

Mij benieuwen wat 2010 ons allemaal zal brengen.
Geniet van deze 1e avond in het nieuwe jaar...
CM-autograph

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...