donderdag 28 januari 2010

It's that time again...

Eerstkomende periode heb ik weinig tijd om te scrappen, want het leeuwendeel van mijn tijd gaat op aan m'n cursus (onderdeel: "motorrijtuigverzekeringen en aanverwante verzekeringsvormen"). Volgende week woensdag gaat de eerste van de drie lessen van start die over iets van 6 weken wordt uigesmeerd. Eén of twee weken na de laatste les heb ik examen.

Of het me lukt is een tweede, maar ik wil wel proberen of ik gedurende deze periode mee kan blijven draaien met de challenges van Get Sketchy en natuurlijk m'n BOM.
Aankomende zaterdag heb ik nog een Copic workshop en daarna worden al mijn weekenden volledig 'opgeofferd' aan m'n cursus.
Wish me luck!
F-autograph

7 opmerkingen:

  1. Heel veel succes Jolanda, ik hoop dat het gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sounds like a busy time for you! Good luck on the preparation for the exams Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes Jolanda, met je studie!
    Ik heb wat digi stamps van je gebruikt op mijn kaart voor 2S4Y, kom je even kijken op mijn blog?
    En als je misschien nog ergens een klein gaatje hebt deze week (ter ontspanning tijdens het studeren) zou ik het heel erg leuk vinden als je met "mijn" schets voor Dutch Card Lovers mee zou kunnen doen....
    Maar ik begrijp het ook als je te druk bent hoor!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Jolanda!

    Hoe gaat het met het leren? Ik hoop dat je op schema ligt.

    En ik vroeg me ook af hoe de workshop bij Nicole was.

    Fijn weekend nog!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel succes hoor met je studie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...