zondag 17 januari 2010

Ooh, wat leuk

Zojuist wilde ik eens een eerste blik werpen op Get Sketchy's 21e schets. Ietwat laat voor mijn doen, maar ik ben vrijdag tot de ontdekking gekomen dat ik geen wit e/o vanillekleurig cardstock meer had en zodoende had ik niet zo'n haast.

Anyway... ik was echt totally verrast dat ik met mijn uitwerking van de 20e sketch zowaar in de top 5 ben beland.

Da's mijn 2e keer. Het wordt nog eens wat.
Nu maar eens kijken of ik iets kan maken van de 21e sketch met anderkleurig cardstock...

Er waren een paar mensen nieuwsgierig naar m'n jas die ik gisteren heb opgehaald. Aangezien ik nooit zo snel ben om op de foto te gaan, heb ik een plaatje opgetrommeld.
Klik op het plaatje om naar de winkel te gaan.

Mijn jas is een soortgelijke als deze, maar dan in het zwart en tot m'n enkels. De kraag kan tevens dienst doen als capuchon (zo'n soort cape-achtig-model dan).
Ik kan jullie melden dat ik als een kind zo blij ben met deze nieuwe aanwinst.

Ik ben gek op BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet om er eentje voor me achter te laten.
F-autograph

13 opmerkingen:

  1. oooh mooi mooi!! maar toch geen echt bont he? is de kraag ook zwart bij jou? super chique hoor zo'n jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mega mooie jas Jolanda, vind deze kleur ook mooi maar zwart is vaak wel beter te combineren.

    Ook nog van harte met je top vijf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooh dat is een coole jas, lijkt me echt wat voor jou hoor, heel mooi !

    En nog gefeli met je resultaat in de top 5, hartstikke goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar houd ik wel van, ik ken deze!! Ik heb er eentje van stof en die heb ik al jaren en bevalt me nog steeds....
    Deze is echt heel gaaf!!
    Enne nog gefeliciteerd met de succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooooooooooooooo!!!!!!!
    wat een super mega gave jas : )

    enne gefeliciteerd met je top 5 notering!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie en sjieke jas zeg, zal jou heel goed staan!!!
    Lekker behaaglijk in deze barre winter.
    Goed van je dat je in de top 5 staat gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, met je top 5 nominatie! en die jas zal je geweldig staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice coat!

    En gefeliciteerd met je top 5 notering!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtkaart!
    en die jas...wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat een lekker warme jas en zo mooi. Inderdaad een chique jas hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze jas is helemaal JO en helemaal te gek !! Mjam mjam veeg kin af nu..

    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je nominatie zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik loop zooo schandalig achter met m'n blogronde...en ik wil ook altijd echt bijlezen...dus tot de laatste post waarbij ik een berichtje heb achtergelaten...maar bij jou duurde dat lang! Dus in 1 berichtje dan maar: mooi werk, balen van je examen, gelukkig 2010, ben benieuwd naar je nieuwe haarkleur, gave jas, leuke blog voor Nala, gefeliciteerd met je top 5 plaats en vooral bedankt voor de gave digi freebies! (hoop dat ik niks vergeten ben...)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...