zondag 3 januari 2010

Snag 'm: free digi stamps - V

Zojuist eerst even met wat andere dingen bezig geweest dan met scrappen, nl. met het maken van nieuwe digi stamps. Deze ronde zijn het tickets geworden.

Wel leuk om het nieuwe jaar met wat freebies te beginnen. Toch?!
Via deze link kun je de digi stamps gratis downloaden. Leef je er gerust op uit en please... spread the word.
Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering.

Veel plezier met de stamps en een fijne zondag verder.
F-autograph

Let op: Het is niet toegestaan om deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

95 opmerkingen:

  1. Ik vind je nieuwe digi stamps erg leuk.
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze zijn zo gaaf Jolanda heel erg tof dat je ze deelt met ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Jolanda, wat knap dat je dit kunt!! Bedankt!!!
    Fijne zondag :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze geweldig en heb ze meegenomen. hartstikke bedankt voor de moeite!!
    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oo ze zijn weer gaaf !! bedankt!!!Geweldig dat je dat zo kunt en met ons wilt delen .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze weer ontzettend leuk! Jammer dat ik thuis geen printer meer heb :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer geweldig Jolanda!
    Bedankt voor het delen, die ga ik zeker vaak gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superrrr!! Dank je wel voor het delen met ons..Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk dank je wel

    groetjes angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stamps weer Jolanda. Geweldig hoor en ik heb ze weer opgeslagen en zal ze zeker vaak gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh super leuk zeg. Ik heb ze meegenomen en zal zo ook ff linken vanaf mijn eigen blog.

    Tnx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Dank je wel voor het delen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze zijn weer heele rg leuk. Dank je wel voor het delen met ons. Groetjes van Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo Jolanda, wat zijn ze weer gaaf.:)) Bedankt.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg bedankt voor deze gave, gratis digistamps. Ik heb ze opgeslagen en ga ze zeker gebruiken. Fijn dat je dit deelt met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettende leuke digistamps heb je weer gemaakt! Heerlijk dat je ze met ons wilt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks Jolanda! Vind ze erg leuk en heb ze dit keer ook opgeslagen!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn gaaf!!! Ik heb ze meegenomen hoor :)

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze super!! bedankt voor het delen

    grts ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg bedankt voor de stempels.
    Ik heb ze opgeslagen en ga ze zeker gebruiken.

    Groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke digistamps! Ik heb ze meegenomen, dank je wel.
    Liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. thnxs voor het delen! ik ga ze zeker gebruiken

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn weer geweldig, dankjewel dat je ze met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ze zijn weer super!
    harstikke bedankt
    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zijn weer super!!!
    Wat lief weer van je Jolanda!

    Groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn weer erg leuk geworden!!
    Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze zijn weer superleuk. Bedankt voor het delen!!

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke stempels zijn het, bedankt,

    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige tickets heb je gemaakt Jolanda, is wat super dat je ze met ons wilt delen. Heel erg bedankt,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw deze zijn zo leuk, ga er hopenlijk eens mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O deze zijn ook weer leuk en zo bruikbaar, haha...Ik heb ze gedownload, tfs!! Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beste Jolanda
    Bedankt voor het delen van je digi stamps. Ze zijn weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. onwijs gaaf van je dat je ze met ons wilt delen heb ze opgeslagen dus kan goed zijn dat je ze een keertje voorbij ziet vliegen

    greetz yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jolanda

    Via de blog van Sandra ben ik hier terecht gekomen.
    Compliment over je digistamps.
    Heb ze meegenomen hoor en zal ze zeker eens gebruiken.
    Dankjewel en een goed nieuw knutseljaar.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat leuk zeg,bedankt ik heb ze opgeslagen hoor,en zal ze zeker gaan gebruiken

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dank je wel voor je gratis digi stamps. Ik vind ze weer helemaal super!

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dank je wel! Vind ze prachtig. En ik zal ook ff linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hartelijk bedankt Jolanda dat je met ons wilt delen,echt super!!!

    Groetjes Riky

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ze zijn heel gaaf! Dank je wel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een onwijs leuke stempels ik heb ze gedownload en bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke stempels heb je gemaakt, ik wil ze graag downloaden.
    Hartelijk bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke digistempels heb je gemaakt. Ik heb ze gelijk gedownload. Heel erg bedankt voor het delen.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo ik moest aardig scrollen voor ik een reactie kon plaatsen! :D
    Superlief dat je deze weer zomaar met ons deelt! Dank je wel, ze zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Jolanda,
    Wat een leuke tickets. Bedankt voor het delen.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Jolanda, ik heb inmiddels een digistamp van je gebruikt op een kaartje n.a.v. de CPS schets. Super bedankt hoor, heb in mijn berichtje een link naar je blog gezet.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hartelijk dank voor het delen van je digi stamps. Ik zal ze regelmatig gebruiken. Ze zijn heel leuk.

    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow wat gaaf, ik heb ze gedownload...! Dankjewel voor het delen!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heel erg leuk! Ik heb ze opgeslagen!!

    Groetjes, Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  49. TFS!

    Wat aardig dat je dit zomaar met ons deelt!

    groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ha Jolanda,
    Wat gaaf en lief van je om deze geweldige tickets met ons te delen!! Tot op het SA-forum....
    Groetjes, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hartstikke leuk dat je deze tickets met ons deelt Jolanda!

    liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Superleuke digi stamps. Bedankt voor t delen, ik heb ze gedownload.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Bedankt voor het delen!!!!!
    groetjes, patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een super gave digistamps! Dank je wel! Heb ze gelijk opgeslagen!

    Groetjes Reginne

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een super leuke stamps.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. wat een superleuke digistamps ! Ik heb ze meteen opgeslagen ! Bedankt voor het delen ;-)

    groetjes Marsha

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Bedankt voor je digistamps vind ze erg mooi.groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuke digistempels, Jolanda!
    Ik heb ze opgeslagen, dank je wel!!!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hartelijk dank heb ze ook mee genomen ze zijn geweldig.Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  60. waauuwww gaaf hoor,
    ik heb ze ook meegenomen
    dankjewel Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  61. super zeg!! heel erg bedankt, ik heb ze meteen opgeslagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Bedankt Jolanda, ik heb ze ook gelijk even meegenomen, helemaal geweldig !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Jolanda, via het blog van Boukje kwam ik op dat van jou terecht. Hartelijk dank voor de freebee tickets. Ik ga gauw even verder rondkijken op je blog.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wat super!! Dank je wel!!

    liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Bedankt Jolanda, wat lief van je dat je ze wilt delen.
    als ik ze gebruik zal ik een linkje geven naar je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wat knap dat je deze gemaakt hebt zeg! Ze zijn heel erg leuk. ik heb ze opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Super zeg.

    Dank je wel voor deze geweldige tickets.
    Ga nog even verder op zoek bij je blog hoor. Ik kan het helaas niet nadoen. al leek het me nog zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  68. wat een leuke tickets!!!
    ga je nog meer digi stamps op je blog zetten voor gratis gebruikt? dat zou wel gaaf zijN!!

    Liefs, karin
    ps; doe je ook mee met mn verjaardags blogcandy?

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Dank je wel,via via kwam ik op je blog,ik heb ze meegnomen en ga ze zeker gebruiken,ze zijn super,nogmaals dank je wel,fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. je digi stamps vind ik echt geweldig heb ze meegenomen hoor echt heel fijn dat je dit met ons wil delen wordt ook gelijk volger van je blog
    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  71. ZAe zijn weer helemaal gaaf dankjewel!!!groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik moet deze post helemaal gemist hebben (druk ,druk,druk) want ik zag het bij Martha en wist gelijk, ik moet ze hebben! Ze zijn super! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo Jolanda,
    heb je Blog bewonderd en tevens een paar digi stamps van je mee genomen. Mijn dank!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik kwam op jouw blog via mijn clubje Kaarten Maken met Tiets.
    Ik dank je voor het delen van jouw digistamps. Deze tickets zijn helemaal wat ik zoek. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ook deze heb ik weer opgeslagen. Bedankt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  76. wat een leuk cadeautje voor ons!!!

    Bedankt Jolanda en ga ze zeker gebruiken.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat ontzettend aardig dat je deze gratis met ons deelt, heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik had nu een leuk project waarbij ik je digistamps goed kan gebruiken, dus thanks a lot!!

    Groets Tynke

    BeantwoordenVerwijderen
  79. super! ik heb hem ook uitgeprint. maar ik heb ook wel eens gezien dat ze in een pons passen? weet jij dat zo?

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  80. thnx jolanda, ze zijn heel erg gaaf

    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  81. wat zijn het leuke digi-stempels zeg!! Bedankt dat je ze wilt delen!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  82. hoi

    Ik kwam hier via via en heb ook je stempels gedownload moet nog uitvogelen hoe ik er het mooist mee kan werken maar ik wil je wel bedanken voor het delen.

    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  83. wauw...
    dank je wel voor het delen ..
    echt super bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  84. kwam de digistamps tegen met surfen op het web, ze zijn geweldig en heb ze meegenomen, bedankt voor het delen, ben er erg blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. wat een leuke stamps bedankt

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  86. heey jolanda,

    ik kwam je blog tegen terwijl ik op internet zat te snuffelen. bedankt voor deze gave digies. die komen vast van pas. ik zal je blog ook meteen ff opslaan.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Voor zulke leuke digistamps wil ik zeker even een berichtje achter laten. Weet nu nog niet waar ik ze voor ga gebruiken, maar er staan nog zoveel projectjes in de wachtrij dat ze zeker van pas komen. Thnx!

    Greetz Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Dank je wel voor het delen ga ze zeker gebruiken.

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  89. dank je wel
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Leuk zijn ze!!
    Dank je wel.

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hallo Jolanda,

    Wat een leuke digistamps, heb net via via te horen gekregen van deze dingen en vind het erg leuk

    dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...