zaterdag 16 januari 2010

Snag 'm: free digi stamps - VI

Woensdag 13 januari jl. is Teddy Pendergrass overleden. De iets ouderen onder ons zullen hem misschien nog wel kennen.
Zelf ben ik zo'n beetje opgegroeid met Teddy's muziek. Heerlijk en in mijn optiek ook heel mooie teksten. Vaak ook dusdanig dat ik probeer er niet te veel in op te gaan, want het komt dan nog wel eens voor dat ineens de waterlanders beginnen te stromen.

Al luisterend naar zijn muziek was ik voornemens wat Valentine-achtige digi stamps in elkaar te draaien. Of ze allemaal even geschikt zijn voor op een kaartje is een tweede, maar op de juiste LO zullen ze zeker niet misstaan.
Over het eindrestultaat ben ik meer dan tevreden. De sentiments zijn allemaal geïnspireerd op nummers van Teddy Pendergrass, dan wel titels van enkele van zijn songs.
Thanks for the inspiration, Teddy.
Ik moet er nog wel even bij vermelden dat ik ze nog niet heb getest. Dat bewaar ik voor morgen, maar eigenlijk denk ik dat ze wel goed zijn. Ik maak ze nl. altijd op werkelijke grootte en dat zag er allemaal goed uit vanaf m'n laptop.

Via deze link kun je de digi stamps gratis downloaden. Leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben gek op BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet...
F-autograph

Let op: Het is niet toegestaan om deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

52 opmerkingen:

  1. ik vind ze geweldig en heb ze dan ook opgeslagen..dank je wel!!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook weer prachtig. Dank je wel!

    Groet katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn ze weer Jolanda, heel erg bedankt voor het delen,
    groetjes,
    wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolanda, ze zijn weer prachtig! Dank je wel voor het delen.

    greetz,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig! Ik heb ze ook opgeslagen.
    Dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super zeg!! Dank je wel!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben al een fan van jouw digistamps maar deze zijn echt TE gek!!!!

    Bedankt weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn ze hoor!!! en de ander heb ik ook opgeslagen je bent er echt goed in!!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind ze weer geweldig
    dank je wel daar voor
    groetjes
    pino

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow wat zijn ze prachtig. Heb ze meegenomen en een berichtje op mijn blog gezet.

    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat weer mooi gedaan Jolanda, toppie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful sentiments. Thank you so very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. well Honey, you really did let yourself go this time!
    I thank you once, twice, three times LADY!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor het delen ik heb ze opgeslagen.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn weer leuk, dus erg bedankt voor het delen.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Jolanda,

    Bedankt wederom voor deze mooie digi stamps... ze zijn weer super mooi ! Ga zo door zou ik zeggen ;)

    Groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee Jolanda; ze zijn weer leuk!
    Ik heb ze meegenomen en opgeslagen; dank je!!
    Groetjes,
    Je naamgenoot die teveel wil :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze zijn superleuk dank je wel heb ze opgeslagen.

    AmandaPriscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ze zijn weer super heb ze dan ook opgeslagen Dank je wel

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige teksten Jolanda en heel mooi gemaakt!!! Super hoor. Ik heb ze op mijn computer opgeslagen en zal ze zeker gebruiken! Dank je wel. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik vind ze erg mooi. Bedankt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ze bij je weggehaald en ben gelijk volger geworden, super

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik had nog nooit van zijn naam gehoord maar herken de mooie muziek.
    Heel erg bedankt voor de digistamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ze zijn weer super!
    Bedankt,
    Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hartelijk dank voor de prachtige digi-stamps, en dat je dit met ons deelt! Ik laat het je weten als ik er eens één op een lootje heb geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankjewel!
    Voor de mooie Digi Tekstjes.
    Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love his music!!!

    Heb gelijk je bom lootje bekeken en hij is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super hoor heb ze opgeslagen erg bedankt groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, Jolanda! Ik heb nog nooit digi stamps gebruikt, maar ga het nu zeker eens proberen. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jolanda,
    Wat een gave teksten. Ik heb al je digistamps ogeslagen en ga er wat leuks mee maken. Heel erg bedankt!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn erg mooi. Bedankt. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dank je wel Jolanda!
    Ze zijn weer prachtig!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jolanda
    Ik heb ze meegenomen hoor.
    Ze zijn prachtig
    Nu nog tijd vinden om er iets mee te maken

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Bedankt Jolanda,ze zijn geweldig.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ze zijn weer geweldig Jolanda en wat helemaal geweldig is is dat je ze met ons wilt delen....
    Dikke kus voor jou!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ze zijn prachtig dank je wel.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bedankt voor het delen van deze prachtige digi-stempels!!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi

    ik heb ze opgeslagen hoor, ze zijn prachtig.
    bedankt xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Via Nicole's blog kwam ik hier bij jou uit en even rond gekeken.
    De teksten die je gemaakt heb n.a.v. Teddy Pendergrass zijn te gek en ik heb ze dan ook ff gesnatched...dank je wel voor het dsharen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi,

    Via via hier terecht gekomen en ik zal hier nog veel vaker terug komen. Heb ze direct opgeslagen en zal nog even verder neuzen.

    Deze zijn iig geweldig!
    Dankjewel.

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Geweldige teksten. Mijn man is dol op songteksten. Hij gebruikt ze ook altijd in zijn conversatie. Hartelijk dank voor het delen.
    Aleida

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dank je wel ik ga het ook eens uitproberen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ze zijn echt prachtig ik heb ze opgeslagen en dus ook al gebruikt bij de laatste sketch van DCL # 33Bedankt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. heey jolanda,

    dat zijn prachtige teksten!!! bedankt voor het delen.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...