maandag 1 februari 2010

Blog award: Sweet Friends

Deze Award heb ik van Ellen gekregen.
Je moet absoluut eens een blik op d'r blog werpen, want Ellen maakt heel leuke dingen.

Dank voor de Award, Ellen, en je compliment. Awards vind ik altijd wel grappig om te krijgen.
Eigenlijk zou ik me hier pas in de pauze mee bezig houden, maar ach...

Bij deze award is het de bedoeling dat je 10 dingen noemt die je leuk vindt. So, here we go (in willekeurige volgorde):
  1. scrappen;
  2. bloggen;
  3. lezen;
  4. DVD-tjes kijken;
  5. Nintendo DS (vnl. Prof. Layton, Sudoku);
  6. kokkerellen (maar niet het dagelijkse 'voer');
  7. vakantie;
  8. zonnen (laten we het er dan ook maar op houden dat het huidige weerbeeld niet helemaal 'moi' is);
  9. uit eten gaan;
  10. dieren (zolang ze niet geleedpotig zijn).

Het is de bedoeling dat ik deze award nu doorgeef aan 3 mensen:
- Dora;
- Lenet;
- Nicole.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, ladies.

Fijne dag verder.
F-autograph

3 opmerkingen:

  1. Deze awards zijn ook erg leuk!
    Dank je wel en jij gefeliciteerd.
    Ik ga deze week de award plaatsen.
    Werkse nog vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverd

    Heel erg bedankt voor dit mooie award, morgen als ik even tijd vind zal ik hem posten. Veel lieve groetjes Nicole xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je antwoorden te lezen Jolanda!
    Veel succes met de studie!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...