zondag 28 februari 2010

It's your Birthday

Na veel vijven en zessen is het me dan toch nog gelukt om een kaartje te maken.

Persoonlijk vind 'm wel aardig geworden. Hoogstwaarschijnlijk dat deze morgen op de bus wordt gedaan. Eerst nog even kijken wat ik verder heb liggen. Bestemming: m'n zus, wantte... die's... eeeeehhh... vandaag jarig (ja, het feit dat ik zo nu en dan een kaartje maak, wil natuurlijk niet zeggen dat ik die ook tijdig verstuur).
De digi stamp is volgens mij wel duidelijk herkenbaar; die heb ik zelf gemaakt. Wat je niet zo heel erg goed op de foto ziet, is dat ik de letters heb ingekleurd met diverse tinten roze (lang leve Copic).

Waar ik echt helemaal versteld van sta, is het feit dat m'n digi stamps zo in de smaak vallen. Zo is de set die ik vanmiddag heb geplaatst nu al meer dan 100x gedownload. Verbazingwekkend!

Nog even wat uitprinten en kijken het me wil lukken om met Copic aan de slag te gaan en anders hoop ik er 'ergens' van de week aan toe te komen.

Fijne avond allemaal.
F-autograph

16 opmerkingen:

  1. Ik kwam via de club van Tiets op je blog!
    Wat een mooie kaart, Jolanda! Je digistempels zijn echt leuk..ik heb ze ook gedownload...nu nog een goede printer ;)
    Dank je wel ervoor hoor!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een erg mooie kaart geworden hoor, zachte kleuren. en inderdaad lang leve de copic, heerlijk vind ik ze.

    En wat betreft je digistamps, ze zijn ook gewoon leuk.

    groetjes angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Lieve kleuren!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je meis dat je nog de puf er voor had om zo'n allerliefst kaartje te maken.
    Leuk om te zien hoe de stempel zo mooi uitkomt.
    Verbaasd me niks dat hij al zo vaak is gedownload ze zijn werkelijk beeldschoon!
    Enne...gefeliciteerd met je zusje.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zus, ze zal zeker blij zijn met dit kaartje, het ziet er super mooi uit!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de supermooie en bruikbare digstamp!
    Je zus zal het vast niet erg vinden dat ze een dagje langer heeft moeten wachten op deze lieve kaart, dan is ze nog een dagje langer jarig, tóch?!
    groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er goed uit met je eigen gemaakt digistamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart. Je zus zal er vast blij mee zijn...........nadat ze niet meer boos is dat je haar verjaardag vergeten bent (geintje)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi chique kaartje...nu nog een postzegel! (ik ben er ook zo eentje....kan rustig een kaart nog een week op de tafel laten liggen..sleeeeecht)
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart hoor lieve kleuren ook

    xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een prachtkaartje, mooie kleuren en die stempels zijn helemaal tegek, heb ze ook gebruikt bij mijn koffertje en doorgelinkt naar jouw site, nogmaals dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Jolanda

    Je kaartje is erg leuk geworden en ik vermoed dat je zus er heel trots op gaat zijn, want zeg nu zelf, een kaartje door je eigen zus gemaakt en die dan krijgen op je verjaardag, bestaad er een leuker kado ?

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Jolanda,

    kwam via de club van Tiets bij jou terecht. Heb gelijk al je gratis digi's meegenomen ;0)

    Mooie kaarten maak je!!

    gr margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Jolanda! En die digistamps zijn echt helemaal geweldig, geen wonder dat ze al 100x gedownload zijn, zal me niets verbazen als dat binnenkort 1000x zal zijn!!!! Ik heb ze ook meegenomen (natuurlijk ;-)) Bedankt !!! en eh.....gefeliciteerd met je zus.
    Heb je trouwens al uitslag van je examens?

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...