zondag 14 februari 2010

Snag 'm: free digi stamps - VII

Volgens mij is het alweer enige tijd terug dat ik nieuwe digi stamps heb geplaatst. Vanavond heb ik er weer een paar gemaakt.

Voor de volgende keer wil ik kijken of ik het idee wat ik in m'n hoofd het daadwerkelijk voor elkaar krijg, maar dat wilde me deze ronde nog even niet lukken. Deze ronde daarom nog wat 'gewone' digi stamps.
Misschien ben ik ietwat snel met plaatsen, want ik heb ze nog niet getest. Dat zal morgen worden, want ik wil nu even wat gaan bankhangen.
Hier zijn de stamps te downloaden.

As always... leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben gek op BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet...
F-autograph

Let op: Het is niet toegestaan om deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

39 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda, dank je wel voor het delen van je digi teksten Ze zijn erg mooi. Mag ik ze ook gebruiken op kaarten die ik bij demonstraties met Copics laat zien, ik zal je website erbij vermelden. Veel succes met het oefenen met je Copics

    groet Diny Sprakel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he super gedaanmeid,dankjewel hiervoor .
    hoe is het met whiff of joy afdrukjes,gelukt?
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda, Wat lief dat je deze digistamps weggeeft. Ga ze zeker gebruiken ze zijn super!

    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige digistamps!
    Knap hoor! Bedankt!

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ook deze zijn weer prachtig Jolanda, zal ze ook zeker weer gebruiken op een van mijn kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh super digi stamps Jolanda, dank je wel!

    Greetz,
    Maureen.

    (nu alleen nog uitvinden hoe ik ze kan downloaden/gebruiken)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn erg leuk!
    Dank je wel hiervoor.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you Jolanda - much appreciated.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn super Jolanda dank je wel

    xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je tekststempels gedownload hoor. Altijd handig om eens te gebruiken. Ze zijn erg gaaf!
    Bedankt!

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze heb je super mooi gemaakt, ik heb ze opgeslagen, echt erg gaaf...

    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf weer zeg, en leuke teksten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi bedankt voor de digi dat je die met ons wilt delen.
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel vind ze echt super

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! These look fabulous Jolanda! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zien er weer heel mooi uit, en wij zijn altijd dol op dit soort kadootjes. Even printen, uitsnijden met een leuke Nestie en klaar is ikke. Als ik eerlijk ben, hoop ik dat er nog heel veel volgen ;-) Alvast bedankt!
    groetjes
    Aleida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn weer gaaf Jo, THANX!!!!
    Hugs,
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, Jolanda, wat heb je daar weer je best op gedaan....ik vind ze helemaal geweldig! Dank voor het delen!!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Jolanda,

    wat maak je leuke kaartjes en teksten, ik ben gelijk je volger geworden.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jolanda, dank je wel dat je ons je mooie digi stamps gunt. Ga ze zeker gebruiken op mijn kaartjes. Nogmaals bedankt!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi jolanda
    Geweldige digistamps!
    Knap hoor! Bedankt!
    ik ben gelijk een volger geworden van je blogg

    BeantwoordenVerwijderen
  22. HOi Jolanda

    Bedankt voor het dele van je mooie digiteksten.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn weer super Jolanda!! Dank je wel!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gave stempels!
    Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 'k Heb ze meegenomen, dank je wel Jolanda!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bedankt voor het delen van je digistamps. Knap dat je dit zelf maakt.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil je hartelijk bedanken voor deze hele mooi stamps..ik vind het heel knap van je hoor...mijn comlimenten !!

    xxxx Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldige digi stamps. Dank je wel dat je deze wil delen met ons.
    Groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat je de digistamps op je blog weggeeft. Ik vind ze super. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel hartelijk dank voor het delen van die prachtige teksten Jolanda!!!! groet Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo

    kwam je link tegen op de sa forum.

    Wat een super stamps, heb ze gedownload.

    Kom zeker vaker kijken op je blog

    grooetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat mooi zijn ze !! dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. kom via dora op je site en wat leuk dat je gratis digi stamps deelt.. ik heb dan ook deze woorden stamps gedownload.. dankjewel.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jolanda ook deze stempels heb ik van je meegenomen ik vind het zo leuk ,gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heb net jouw blog "ontdekt". Wat een leuke digistamps heb je gemaakt. En wat lief dat je ze met ons wilt delen. Dank daarvoor!!

    Groet, Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. heey jolanda,

    deze teksten komen zeker een keer van pas!!! bedankt voor het delen.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat maak je prachtige digistamps, ik ga er zeker een paar gebruiken. Dank je wel! Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...