zondag 28 februari 2010

Snag 'm: free digi stamps - VIII

Om wat voor reden dan ook wil het scrappen me momenteel niet zo lukken. Straks wel weer even een poging ondernemen, maar we zien dan wel hoe ver we komen.
Wat me momenteel wel goed afgaat is het maken van digi stamps en da's dan ook precies waar ik zojuist mee bezig ben geweest.

Persoonlijk ben ik zeer blij met het resultaat. Je kunt de letters deze ronde ook heel leuk bewerken met bijvoorbeeld Copic of potloden: whatever you like best.

De stamps zijn hier te downloaden.
As always... leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering en daarnaast is het eigenlijk wel zo netjes.

Fijne dag verder en misschien tot later.
F-autograph
Let op: Het is niet toegestaan om deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

59 opmerkingen:

  1. Nou ik vind ze helemaal top tegek en super, ik ga straks even naar zolder en ze printen!!!Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze geweldig wat verwen je ons weer op deze sombere dag!!
    Ik ben blij....dankjewel Jolanda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig Jolanda!!
    Dank je wel!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi! Leuke teksten en
    prachtig lettertype.
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda, ze zijn weer super! Hartstikke bedankt. Ik ben ook gaan proberen er wat te maken voor mezelf op PSP maar die van jou zijn gewoon niet te overtreffen.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, deze zijn echt super Jolanda!! Sta er elke keer weer versteld van hoe mooi ze zijn!
    Denk dat ik er gelijk 1 ga gebruiken, ben net met een kaartje bezig!!:)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die heb je weer mooi gemaakt ;-))
    Dankjewel!!

    En ga vooral zo door zou ik zeggen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind ze erg mooi. En wat knap gemaakt. Dank je wel dat je ze deelt met ons en dat we ze kunnen downloaden.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kwam viavia op jouw blog terecht en jeetje...wat een mooie digi's maak je. Ik heb de laatste teksten van je gedownload, ze zijn PRACHTIG!!!
    Bedankt!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave digi stamps heb je weer gemaakt. Ik heb ze meegenomen. Bedankt hoor.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je maakt echt super mooie digistamps! Ik ga ze downloaden!
    Hartelijk Bedankt!Groetjes je naamgenoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn leuk!!! Dankjewel.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor het delen. Ik vind ze supermooi.

    Groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Jolanda,
    Geweldig mooi zijn ze weer. En weer hartstikke bedankt dat je ze met iedereen wil delen!!!
    Fijne zondag nog.
    Groetjes, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    Wat een mooie teksten heb je gemaakt.. super dat je dat deelt...
    heb er een aantal opgeslagen dank je wel!!

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige tekst digi's maak je.
    Ik heb ze nu nog niet meegenomen, maar ik kom een keer terug als ik iets meer tijd heb.
    Dankjewel alvast.

    groetjes Adrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hardstikke leuk weer.
    Dank je wel!!
    Patricia (Trieske)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dag jolanda ik heb zowel VII als VIII meegenomen van je .
    Ze zijn weer super hartstikke bedankt weer

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige digi's heb je gemaakt, dank je wel,.
    Van de week eerst naar de winkel om nieuwe inktcartridge te kopen, hij is nu echt op!

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige stempels weer Jolanda. Bedankt voor het delen en ik denk dat ik deze als eerste ga gebruiken. Heb vandaag een kaart gescrapt waar ik alleen nog een plaatje voor moet maken en dan gaat een van deze stempels er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ze zijn weer super leuk!!
    hadstikke bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn ze geweldig, dat je zoiets kan maken. Prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vond het al zo stil bij je..
    Ik vind deze helemaal geweldig. bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig Jolanda, ik ga ze even downloaden zo! Bedankt!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze digi's zien er heel mooi uit! Bedankt voor het delen!
    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig zien ze er weer uit, dank je wel.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig! En dat je het zomaar met ons deelt! Ik zag ze met je logo er door en dacht: ze zien er zo mooi uit, logisch dat ze ze wil verkopen.
    Maar toen ik gezellig de tekst ging lezen, zag ik dat we het gewoon mochten downloaden. Super van je! Dat het freubelen met papier dan niet lukt, is voor ons niet erg ;-)
    Fijne week en dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke digi-stamps, ik zal ze zeker gebruiken, op mijn kaarten, dank je wel, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dank je wel Jolanda, wat fijn dat je ze weer met ons wilt delen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi Jolanda,
    ik heb ze gedownlaod van je, ik ga eens kijken of ik er ook van die mooie kaartjes mee kan maken.

    dankjewel!!!

    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jeetje...deze zijn écht prachtig.hartstikke bedankt,Jolanda!

    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, super mooie digi stamps, ik heb ze ook al gedownload hoor!
    Bedankt!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb ze weer opgeslagen, super bedankt maar weer, en als ik ze gebruik zal ik dat zeker laten weten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jolanda, ik wil zeggen dat je blog er leuk uitziet en je free digi stamps ook helemaal te gek zijn.
    Ik heb ze ook meegenomen en wil je er hartelijk voor bedanken .
    Ik ben ook gelijk volger van je geworden .
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Jolanda, ze zijn weer erg mooi geworden

    bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooh, dit zijn echt weer hele mooie! Thanks again! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hey Jolanda
    ze zijn weer super meid bedankt

    xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jolanda, Bedankt voor de Digistamps ze zijn werkelijk super!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat goed dat je telkens van die mooie digi's voor ons maakt om te delen! Ik heb ze opgeslagen en ga er binnenkort mee aan de slag!

    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Jolanda
    Ze zijn weer geweldig!!!
    Bedankt.

    Gr Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  41. bedankt voor de Digi ik vind ze super.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ze zijn weer super Jolanda. bedankt voor alle moeite die je neemt om ze te maken en ook te delen. Echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Bedankt voor de digi's
    Ze zijn weer top!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ze zijn echt geweldig deze digstamps, ik heb ze weer gedownload hoor. Hartstikke bedankt.
    Deze zal je vast wel een keer tegenkomen op een kaart ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Via via kwam ik op jouw blog terecht. Wat een schitterende kaartjes en digi's maak je. Ik heb wat digi's meegenomen..dank je wel!
    Ik word ook je volger.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dank je wel Jolanda, ik heb ze gedownload en ga eerst eens proberen of ik ze nog terug kan vinden op mijn computer.
    Groet van Yvonne Rijk

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Jolanda,

    Wat een gave stempels heb je gemaakt, ik heb ze mee genomen:)
    gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik zag ze vandaag op een kaart van jou en ik vond 't zo mooi, dat ik het nu ook gedownload heb :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Jolanda,

    Ik vind je digistempels geweldig. Helaas had ik ze tot nu toe nog steeds niet gebruikt. Vanmiddag heb ik er een kaartje mee gemaakt. Als je wilt kan je even op mijn blog kijken want daar zal ik hem straks opzetten.

    Bedankt!

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Jolanda bedankt voor de stempels ,ze zijn schitterend ,gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. heey jolanda,

    wow wat een prachtige teksten!!! het lettertype is erg mooi. bedankt voor het delen.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wat een mooie teksten zijn het zeg. bedankt voor het delen. Nanny

    BeantwoordenVerwijderen
  53. jij maakt supper mooie digi stamps,heb deze ook opgeslagen.
    Bedankt!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik heb je digi's gevonden en opgeslagen. Ze zijn erg mooi.
    Bij de challenge van oktober zul je jouw digi tegenkomen op een inspiratiekaart. micassucas.blogspot.nl Heb je zin om een exclusieve set digi's voor mijn challengeblog te maken?? Je naam komt dan op de site als sponsor en een link naar je blog hoort daar natuurlijk bij. Misschien lijkt je dat wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...