zondag 14 februari 2010

Tijd voor een kaartje: "Thinking of you"

Van scrappen is afgelopen periode niets gekomen. Daarvoor was ik simpelweg te onrustig. Ik heb wel een paar keer achter m'n bureau gezeten om te gaan scrappen en dan had ik zoiets van "wat doe ik hier eigenlijk?".
Als je dat bureaublad ook ziet: het is echt een grote explosie. Net even erger dan normaal. Maar ja... van wat ik begrijp zien van de meeste scrappers de bureaubladen er uit alsof er een orkaan heeft gewoed, dus ik zoek er niet te veel achter.

Anyway... Vanochtend had ik de stempel al uitgeknipt en een paar DVD-tjes later (waaronder Hachiko: A Dog's Story, een absolute aanrader) ben ik weer naar m'n scrapkamer gegaan met een missie. Nou ja, zoiets dan. Ik wilde in ieder geval een kaartje af krijgen en het is me nog gelukt ook.
Op zich is het een super simpel kaartje geworden. Desondanks vind ik 'm toch leuk geworden (aaaaaaaaaagghh... wat zeg ik nou?!). Het is voor mij het tweede kaartje waarbij ik een plaatjesstempel heb gebruikt, maar toch vind ik in zekere zin dat ik m'n eigen stijl er toch wel uit kan halen.

Bij het opzoeken van de foto's kwam ik nog een paar plaatjes tegen van een paar zwanen. Ze zijn een week of wat geleden genomen vanuit m'n scrapkamertje. De beestjes hadden honger en kwamen bij een ieder langs om wat brood te halen.
Bij onze overburen aan de waterkant is het zelfs zo dat de zwanen tegen de naast de voordeur geplaatste ramen aan tikken om wat te eten te krijgen. Op zich wel zielig natuurlijk, maar ze hebben er wel succes bij. Het enige is dat de meeste mensen bang voor ze zijn en ze soms de voordeur niet uitdurven wanneer de beestjes daar staan (LOL).
Zelf kan ik daar eigenlijk wel om lachen. Ik heb het wel vaker op m'n blog gemeld: zwanen zijn niet eng. Je moet ze gewoon goed in de gaten houden en daarop wel of juist niet reageren. Het is alleen niet zo fijn wanneer er weer eentje aan m'n tenen hangt wanneer ik ze (uit de hand) aan het voeren ben en m'n voeten over de steiger laat bungelen en er eentje denkt dat je die uitstulpsels ook kunt eten.

Well, that's all for now.
F-autograph

9 opmerkingen:

  1. het is een erg leuk kaartje geworden Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje , mooi ingekleurd ook zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Als eerst wilde ik je bedanken voor je leuke
    en voor jou ( denk ik ) aparte kaart en je lieve woorden
    hij staat nu nog op mijn tafel, maar krijgt een speciaal plaatsje in mijn ak nieuwe scraproom haha

    Super is je kaart geworden met de Copics
    de kleuren zijn prachtig!
    en idd helemaal een echte Jolanda ontwerp:)
    Heel leuk om jou stijl te herkennen.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en leuke stempel! Groetjes, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een wel heel mooi kaartje, met een geweldig leuke stempel!!!
    Schattig die kleurtjes er bij!

    Leuk hè die zwanen verwen ze maar lekker hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is leuk hoor ik vind de stempel ook super.
    ik heb hem ool nog liggen

    xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje, dat gaat je goed af dat kleuren!
    En ik moet zeggen ik ben ook bang voor zwanen, maar ja ik ben bang voor all vogels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaartje, mooie kleuren en dat meisje is echt mooi ingekleurd!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...