dinsdag 2 maart 2010

CPS #156: You're the best

Vandaag ben ik een dagje thuis te vinden om een beetje uit te zieken. Gisteren ben ik wel naar kantoor gegaan, maar vraag me alleen niet wat ik daar heb gedaan. Ik heb me niet ziek gemeld hoor, gewoon wat met m'n deeltijddag 'gerommeld'.

Anyway, nadat Dick het huis uit is gegaan ben ik m'n scrapkamertje ingedoken en het een of andere challenge blog opgezocht. Deze ronde ben ik bij CPS uitgekomen en heb ik pogingen ondernomen met de 156e sketch. Dit is wat ik er van heb gemaakt.

Zoals wellicht bekend is voor mij de kleur rood een extra uitdaging, want daarmee kan ik nooit zo goed mee uit de voeten.

Nu eens kijken of ik nog een paar leuke DVD-tjes heb liggen. Afgelopen weekend trouwens naar Avatar gekeken, wat is dat een mooie/goede film. Zelfs Dick heeft 'm afgezien en als er een iemand is die niet van Sci Fi houdt, is hij het wel...

Later op de dag misschien weer even aan de scrap. Ik zie wel hoe de dag loopt.
Fijne dinsdag allemaal.
F-autograph

11 opmerkingen:

  1. beterschap!

    enne ook al kun je niet met rood uit de voeten...
    een lief kaartje is het wel geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap en wat maak je toch een mooie creaties. Dit kaartje is ook erg mooi!!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi subtiel kaartje weer. Zoals die vlindertjes weg lijken te vliegen...
    Beterschap hoor! X Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig kaartje, erg mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje en rust lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoop dat je snel je weer wat beter voelt Jolanda, je kaartje vind ik prachtig en zeer stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Jolanda! En beterschap!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Jolanda!!! En beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jolanda ik ben volger geworden,
    je maakt mooie kaartjes,
    en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaart is heel mooi geworden hoor
    lief en mooi rustig beterschap hoor

    Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje weer. Hoe bedoel je ik kan niet goed met rood omgaan.
    Hoe gaat het verder met je? Houd je taai en denk om jezelf.
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...