zondag 28 maart 2010

Get Sketchy #31: So tweet

Jaaaaaaaa, heerlijk om weer mee te doen met Get Sketchy. Vorige week had ik al actief willen doen, maar ik kon niet zoveel met die sketch. Met de 31e sketch kon ik wel uit de voeten, vond ik zelf.
Enn... ik heb m'n naaimachine ook eens opgediept. Je ziet dat heel veel scrapsters hun kaarten al dan niet met de hand met stik- e/o zigzagsteken bewerken. Ik vind dat altijd een heel mooi gezicht. Het geeft een kaart net dat beetje meer.
Moet ik er wel bijzeggen dat ik een en al respect hebt voor degenen die dat allemaal met de hand doen. Da's mij net iets teveel gvraagd. Ik had al moeite om m'n naaimachine tevoorschijn te toveren en dan te bedenken dat-ie gewoon in een kast een m'n scrapkamertje staat, waar ik ook nog eens heel makkelijk bij kan.

Met een enkele stiksteek vond ik de draad te dun en zou je er volgens mij maar weinig van zien. Ik heb gekozen voor driedubbele stiksteek (of hoe die steek dan ook heten mag) en dan is het wel goed te zien.

Geloof het op niet, maar ik ben vandaag letterlijk begonnen door echt giga trots op mezelf te zijn. Na weken, zelfs maanden, van nachten te hebben gemaakt met 3 à 4 uur slaap (ik kan jullie melden dat een mens daar alles behalve van opknapt: het is niet fijn om dagelijks rond de klok van 2 / 3 wakker te worden) heb ik vandaag zowaar tot ± 6.30u. oude tijd/7.30u. nieuwe tijd geslapen. Zonder medicijnen of wat dan ook, maar wel wat kleine tips en trics van iemand gekregen.
Afgelopen paar dagen ging het slapen al steeds beter, maar dat ik zolang kon slapen...
Ooohh... ik begin me langzamerhand weer mens te voelen. Heerlijk!

Een fijne zondag verder.

WS-autograph

11 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Ohhh meis ik ben blij voor je eindelijk weer eens lekker kunnen slapen wat zal jij je een ander mens voelen!
    Dat geeft weer moed hè???

    Je kaartje is schattig, erg leuk de stiksteekjes ook knap want ik heb er nooit zin in om dat ding ook nog eens voor de dag te halen, alhoewel....hij vlak naast me staat. Erg hè??

    Fijne dag verder en.....ook vannacht een goeie nachtrust!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn voor je dat je goed hebt geslapen : )
    je kaartje is super!!!

    loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje.heel mooi met dat licht blauw.Ik doe ook altijd met de hand,omdat ik garen gebruik dat niet door de naaimachine kan.ben het helemaal met je eens dat he net dat beetje extra geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Vanmorgen op al je laatste berichtjes reacties geplaatst, kom ik net effe kijken zie ik dat je wéér 2 berichtjes hebt geplaatst. Je bent erg goed bezig zeg ;) hihi

    Wat super fijn dat je eindelijk weer eens een beetje fatsoenlijk hebt kunnen slapen. Voel je je gelijk weer beter!

    En het kaartje is hartstikke leuk! Ik mag de naaimachine van me moeder gaan lenen! ben benieuwd of ik er mee overweg kan! Nog nooit zo'n ding gebruikt! haha.

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a pretty card! I love the soft blue tones and the birds...lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enorm lekker dat je weer kan slapen, dat is echt fijn!
    je kaart vind ik schitterend, hoe kom je aan die vogels? Zijn dat stempels?
    Prachtig, en het naaien is ook goed gedaan zeg, ik kan dus weer niet met een naaimachine overweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist niet dat je slaapproblemen had maar ben blij voor je dat het nu beter gaat. Slaap is zooooooo belangrijk!

    Maar nu over het kaartje, die supergaaf is. Ik vind de vogeltjes zoooooo leuk! En dan zo mooi geplaatst in die cirkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat vind ik deze kaart mooi zeg! Prachtige kleurtjes en dat vogeltje.....!
    Gelukkig dat je weer een beetje in het normale ritme komt Jolanda!
    Geen mens kan zonder slaap en het kan je op een gegeven moment knap opbreken..... Slaap lekker vannacht!;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a beautiful card! Great job on the sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooo dit is een leuk kaartje;-))
    Ik doe het stik-werk altijd met de hand, heb ook geen naaimachine maar zou er eentje bij mijn moeder kunnen lenen maar het zou bij mij schots en scheef worden ;-))

    En fijn voor je dat je weer goed slaapt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...