zaterdag 6 maart 2010

GS #28: Thinking of you

Het is weer vrijdag en dan komt Get Sketchy altijd met een nieuwe sketch uit. Deze ronde is het echter geen sketch, maar een challenge. Het is de bedoeling dat je een 'shaped card' maakt met evt. het thema "lente" als bonus.
Ach ja, en onder het motto vierkant is ook een shape (LOL) heb ik mij voor deze 28e challenge gestort op een vierkant kaartje.
De stempel is een van de Sugar Nellie stempelafdrukjes die ik enige tijd geleden van Tineke heb gehad en heb ik met Copic ingekleurd. Om het kaartje wat meer spunky te maken, heb ik de bloemetjes aangetipt met wat glitterglue.

Werken met stempelafdrukjes vind ik wel leuk om te doen, al moet ik wel zeggen dat ik wel even moest wennen aan de manier waarop je er mee werkt (m.n. met de niet-uitgeknipte stempels dan). Daarnaast is het wel leuk om wat meer af te kunnen wisselen.
Nu nog een keertje de vintage stijl onder de knieën proberen te krijgen. Dat vind ik echt zo mooi.

Even schakelen...
Een aantal mensen hebben me gevraagd hoe het met m'n studie vergaat (dank voor de belangstelling!).
M'n voorgaande examen heb ik definitief niet gehaald. Het heeft even geduurd, maar daar heb ik mij toch maar bij neergelegd. In zoverre... de geschillencommissie welke klachten behandeld, is niet zo onafhankelijk dan je normaliter zou mogen verwachten. Zou je je tot deze commissie wenden, dan moet je de knip open gooien en € 85,00 betalen. Op zich al niet niets, maar als je het al geen onafhankelijke commissie blijkt te zijn, dan weet je bij voorbaat al dat je je geld voor niets hebt uitgegeven.

Zonder er verder te veel op in te gaan, maar voor de cursusmodule waar ik nu mee bezig ben heb ik moeten besluiten wat minder gas te geven dan oorspronkelijk gepland. Hoogstwaarschijnlijk zal ik het hierbij behorende examen medio april afleggen.

Voor mij tijd om m'n bed zo eens op te zoeken.
Slaap lekker en tot snel.
F-autograph

15 opmerkingen:

  1. hoi Jolanda wat een lief kaartje,en mooie stempel heb hem zelf ook.gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jolanda

    wat een leuke kaart de stempel is ook super meid. en dat meen ik hoor hihi

    doei doei Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een top kaart, en naar mijn idee was de challenge ook gewoon lente hoor, en niet een gevormde kaart, maar ja verwarring allom hihi! Je kleuren gaat goed, en ik vind dit afdrukje zo enorm mooi, ik heb er nog 2 en wil die dan ook niet gebruiken. Ik vind juist het wit met het frisse groen echt lente, super uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, enige verwarring over shaped en lente maar ach.............je kaart is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig , lekker fris.
    Succes met je studie hoor, balen dat het met je vorige examen zo is verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,

    Ik had het al gezegd op het forum maar ik vind je kaart erg mooi! Heerlijk die frisse kleuren en mooi ingekleurd hoor!

    Jammer dat het met je examen net niet gelukt is, je hebt er zo veel voor gedaan! Succes met het verder gaan, respect hoor!!!

    Nog even een vraagje: over je afbeelding beweegt er een wit stipje. (snap je me nog?)
    Ziet er zo leuk uit maar ik vraag me af hoe je dat hebt gedaan?

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is beautiful. Daisy is one of my favourites!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,

    Wat een mooie kaart is dit, ik vind het net een plaatje van Holy hobbie.
    Pure nostalgie roept het bij me op. Zo zuper hoe je de bloemenkranas tot leven laat komen.

    Jammer van je examen, hopelijk gaat de rest van een leiendakje.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige en lieve kaart!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje, dat meisje is schattig. Balen van je studie, hoop dat het de volgende keer wel lukt. Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda
    Je kaart ziet er fantastisch uit!
    Prachtig ingekleurd ook maar ja....wat wil je ook na zo'n cursus bij Nicole ;-)...
    En jammer dat je het examen niet gehaald hebt! Ik weet dat dit verdraaid moeilijke examens zijn en dat de meeste mensen het een paar keer over moeten doen! Succes met het volgende examen!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig kaartje Jolanda en wat je examen betreft. Even gas terug is beter voor jezelf. Het komt allemaal wel weer. Wel vervelend dat je definitief je examen niet gehaald hebt, heel frustrerend allemaal, maar als je je daar druk om maakt heb je ook weer jezelf ermee. Probeer je er bij neer te leggen en het opnieuw te doen. Het lukt je de volgende keer vast wel.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk kaartje!!
    Wat grappig om te zien dat we allebei bij deze stempel de tekststamp van Melissa Frances hebben gebruikt...

    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Wat leuk dat je ook aan de stempel en kleur technieken bent begonnen
    Ziet er geweldig uit,mooi gekleurd
    en wat lees ik,wil je meer in to the Vintage,gewoon doen:)

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje en die stempel is zo schattig ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...