donderdag 25 maart 2010

ICS #59: Get well soon

Vandaag maak ik er lekker een kort werkdagje van en begin ik lekker laat om vervolgens weer vroeg richting huis af te reizen.

Ik had zin om m'n dag scrappend te beginnen en kon, op zoek naar m'n paper pad van Webster's Pages m'n geluk niet op toen ik ontdekte dat ik nog een "Classic" paper pad van Crafty Secrets had. Die had ik dus echt al heel wat maandjes terug gekocht, maar was ik echt straal vergeten. Altijd leuk zulke ontdekkingen.

Een sketch had ik al gevonden, want ik wilde met de 59e sketch van ICS aan de slag en dit is dus wat ik in alle vroegte heb gemaakt.
Op zich vind ik 'm wel heel erg leuk geworden. Alleen vond ik wel dat ik iets miste. Pas bij het zien van de foto wist ik wat het was (maar ja, toen zat alles al vastgeplakt): een randje kant op de harde rand van het overdwars geplaatste stukje papier weg te werken. Maakt niet uit, ik ben zowaar nu ook tevreden met m'n brouwsel.

Tijd om richting m'n werk af te reizen.
Jammer hoor, met dit mooie weer heel de dag binnen zitten. In de pauze dus maar even wat luchthappen.

Have a nice day.
WS-autograph

10 opmerkingen:

  1. Een snoepje weer, je kaart, die vlindertjes blijf ik zo lief vinden. En je blog ziet er ook weer lekker fris uit! Dat verhaal van je dieren is weer geweldig! Heb hier zelf nu twee puppies rondlopen, de wereld is een groot avontuur voor ze....dus dat moet ik af en toe een beetje zien te beperken! Geniet van je dag!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kaartje als een gedicht...
    prachtig.. hier regende het vanmrogen, maar nu breekt de zon door en ... het is l e n t e

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend
    nou van die kaart word je echt wel beter hoor
    gaaf kaartje heb je gemaakt


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie romantische kleuren combi heb je gebruikt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ik vindt het een mooie kaart, ik ben ook gelijk maar volger van je geworden.
    kom je ook eens bij mij langs om te kijken

    groetjes arina
    arinaskaartenhoekje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje Jolanda. Van deze stijl houd ik helemaal!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful card and a great take on this weeks sketch. Thank you so much for joining us at ICS this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...