dinsdag 16 maart 2010

Kazan's sketch #48: I adore you

Ik had zin om wat te scrappen, maar er om wat voor reden dan ook zat er wel een 'moetje' aan. Ik moest en zou nl. wat freubelen met het roze papier uit de "Bittersweet" line van BG. Eigenlijk wilde ik dat hardroze papier van die lijn wat meer naar voren laten komen, maar dat vind ik toch wel een moeilijk papiertje (en dat paisley is zo mooi).
Uiteindelijk heb ik het er wel in weten te verwerken, maar niet meer dan als accentkleurtje.

Om het kaartje te maken, heb ik zo nu en dan een blik geworpen op Kazan's 48e sketch voor 2S4Y. En dit is het resultaat...

Persoonlijk vind ik het wel een lief kaartje geworden.

Ik had geen zin om echt vol aan de slag te gaan met Paint Shop Pro. Lenet , een goede nieuwe border laat dus nog even op zich wachten.

Fijne dag verder.
WS-autograph

16 opmerkingen:

  1. This is just GORGEOUS! I love the colors, and the butterflies are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ik kan hem helemaal zien!!En ik vind hem prachtig! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is echt heel mooi

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely spring card! Great border punches and butterflies! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Jolanda!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtkaart, ik vind het zo'n moeilijk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda this is so pretty - love the butterflies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuk blog heb jij zeg, mooie kaarten. Ik heb ook een aantal van je digi sentiments gedownload!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een heel lief kaartje met een romantisch tintje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...