woensdag 31 maart 2010

Kazan's sketch #49: Thank you

Oooohh... wat irri!
Ik had echt zin om een kaartje te maken vanavond en heb me zodoende met de grootst mogelijke plannen op 2S4Y gestort en wel op Kazan's 49e.

Toen puntje bij paaltje kwam wilde het allemaal niet zoals ik in mijn hoofd het met als resultaat het volgende kaartje. Laten we het er maar op houden, dat ik niet denk dat ik het ooit zal versturen.
Wat ik er eigenlijk wel weer grappig van vond, was dat ik afgelopen periode best wel tevreden was over eigen werk (da's op zich al redelijk uniek te noemen) en dan ineens niet meer dan 'dit' weet te produceren. Laat ik het voor het gemak maar een "scrappers block" noemen.
Maar ja, volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Morgen na het werk Nala ophalen, want die komt dit weekend hier logeren. Dat belooft weer een gezellige boel te worden.

Gisteren trouwens overheerlijk door Homey in m'n wang gebeten.
Toen Hurricane nog een pup was heeft Homey zich niet zo geliefd gemaakt door Hurricane in het nauw te drijven en om vervolgens z'n ene voorpoot dreigend op te tillen klaar om een mep uit te delen (zie je het voor je: 9 kilo kat tegenover (toen) 1 kilo hond?!). Van angst heeft Hurricane toen z'n urine laten lopen.

Hurricane mag dan een klein hondje zijn, maar hij heeft wel het geheugen van een olifant. Tja... en toen we Jazz kregen was het ineens twee tegen een. Lang verhaal kort: Homeboy mag de begane grond niet betreden van de hondjes, is daardoor niet zo vaak meer onder de mensen met als gevolg dat hij zeeeeeer aanhankelijk is naar Dick en mij toe. Als ik aan het scrappen ben, ligt hij ook altijd over m'n armen heen te dweilen of stelt m'n laptop opnieuw in (grrrr).

Gisteren kreeg ik in z'n aanhankelijke bui een love bite van 'm vol in m'n wang, zeg. Naaaahhh... ik kan je melden dat ik flink heb staan jodelen en Homey toch maar even van m'n schoot af heb geslingerd. Twee tellen later stond hij alweer voor m'n snufferd om het goed te maken...

Maar ja, hij's ook eigenlijk wel heel erg lief.

Fijne avond verder!
WS-autograph

10 opmerkingen:

  1. Great card! Love the pompom trim! And an adorable kitty kitty! Thanks for playing along at 2S4Y! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het ook regelmatig hoor en dan ineens heb ik het weer
    en die van jou mag er wezen hoor
    en ik heb weer genoten van je verhaal meid

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat is er mis aan dit kaartje? hij is heel leuk hoor!!
    ik kreeg wel eens een knauw van mijn zoon toen hij klein was, ook uit pure liefde, hij heeft het afgeleerd (hoop ik hij bijt mij in elk geval niet meer hahahaha) maar een kat is toch moeilijker denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het gevoel heel erg goed maar eigenlijk vind ik het best een leuk kaartje dat je echt wel kan versturen. Het is alleen een beetje minder dan we van je gewend zijn maar dat krijg je als je de lat steeds hoger gaat leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een mooie kaart, echt ik meen het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so cute! love the pom pom and your kitty! =) thanks for joining us at 2S4Y!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem eigenlijk heel mooi Jolanda! Weet niet wat jou het gevoel geeft dat je er niet tevreden over bent.....???
    En dat stempeltje?????...is die uit je nieuwe digi serie???;-)))

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm wel mooi maar ik had die bloem linksonder achterwege gelaten, less is ook weleens more!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful card!! I love the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. awesome card - I especially like the green and pink together :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...