zondag 21 maart 2010

K'sD #2 Thanks a Million

Deze ronde ben ik weer eens met Copic in de weer geweest en daarvoor kun je je heel goed uitleven op Karen's Doodles digi stamps. En ach... als je dan toch bezig bent, waarom dan niet meteen meedoen aan de 2e challenge van Karen's Doodles Nederlandse challenge blog, nietwaar?!

De uitdaging van deze week was geen sketch, maar sprak evengoed voor boekdelen. De challenge "Bling & Glamour" behoeft dan ook geen verdere uitleg, denk ik zomaar. Nu moet ik wel zeggen dat de combi cuties en glamour toch wel een bijzondere is, maar ik vond het eigenlijk wel grappig.

Vanochtend heb ik me dan ook werkelijk het schompes naar het juiste papier gezocht. Ik moest en zou deze ronde nl. iets met zwart en roze. Altijd een leuke combinatie, al zeg ik het zelf. De door mij inmiddels ingekleurde cutie was ook heel goed te combineren met groen, dus "huppa" die kleur er ook bij en zie hier het geheel.
Evenals mijn vorige cutiekaartjes heb ik wederom naar de transparante glitterglue gegrepen om wat accentjes te leggen, zonder het te overdrijven.

Persoonlijk vind ik het een heel leuk geheel geworden.

Overigens, voor degenen die het wellicht was opgevallen: ja, ik heb de digi stamp ietwat gealterd. De bloemen die om de unicorn heen dwarrelen, zijn op de oorspronkelijke digi stamp allemaal aan de rechterkant gesitueerd en dat vond ik eerlijk gezegd niet zo denderend.

Ik zou het leuk vinden als je mij eerlijk (!!) verteld wat je er van vindt.
Fijne dag verder.
WS-autograph

24 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Tjonge dat is een pracht van een kaart geworden zeg. Ik hou van de zachte kleuren die je hebt gebruikt en de image laat je heel mooi naar voren komen. Leuk dat je meedoet met de challende.

    Hugs
    Sylvia, Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda:
    I LOVE this card:-) It is beautiful!In fact, all your cards are wonderful!
    Hugs, Karen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind het werkelijk een heel lief en cute kaartje geworden Jolanda en het gaat al echt lekker he met dat kleuren van jou zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig mooi zchte kleuren kaartje is dat geworden Jolanda!
    Leuk dat je mee doet met Karen's Doodles NL

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg prettig kaartje en zo zie je maar wat wonderlijke combinaties zo al doen ;) Lekker gekke kleurcombinatie die het wat mij betreft erg goed doet, door dat zwart knalt ie er echt uit. En persoonlijk vind ik een eenhoorn wel glamourish :))

    Super dat je mee doet op Karen's Doodles NL!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het kaartje echt gaaf! En de stempel die je hebt "gealterd" vind ik eerlijk waar...juist heel mooi! De stempel wordt zo mooi vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een `schitterend´ kaartje heb je gemaakt voor Karen´s Doodles NL!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtkaart geworden

    Leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje heb je gemaakt.leuk dat je mee doet met Karen Doodles NL,succes
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. meid ik vind hem super

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem helemaal geweldig! Leuk dat je meedoet met de challenge van Karens Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal super Jolanda! Geweldige BLING heb je toegepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind er niks aan, je kaart is vreselijk en die kleuren zijn echt walgelijk.....

    Muts, hoe kan iemand deze kaart nu NIET leuk vinden....Ik vind hem in iedergeval super en vooral dat je de bloemen zo op een eigen manier er omheen hebt gemaakt, super leuk idee

    Liefs Nicole ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mag ik echt heerlijk zijn? Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is geweldig!
    En ik snap wat je bedoelt met die bloemetjes; ik vind 'm zo ook mooier! (Idee voor wanneer ik mijn eenhoorn ga gebruiken.)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aww..your little unicorn card is adorable!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuk ,wat een schattige stempel is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk, die afbeelding is ook zo enorm lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart zeg. En dat zwart vind ik er wel leukker uitspringen.
    Heel leuk dat je meedoet met Karen's Doodles Challenge NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig, ik mag echt eerlijk zijn ;-) Prachtige kaart met subtiele bling bling. En dat met die bloemetjes is heel leuk gedaan.
    Bedankt voor het meedoen de challenge. Morgen staat er weer een leuke challenge op het blog. Meedoen hoor!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda,

    wat een schattig kaartje zeg! Zachte kleuren combineren mooi met het zwarte!
    Ik ben afgelopen weekend ook weer begonnen met bloggen! Hoop dat ik het nu ook volhoud ;)

    Groetjes Kelly (forum pimp-a-pumpkin)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind 'm werkelijk prachtig! En zo mooi gekleurd. Vwb die bloemen, ik ken de stempel niet van origine maar zo is íe wel mooi in balans;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje Jolanda!! Ik vind het super wat je hebt gedaan met de bloemen, het geeft de stempel net dat extra-tje! Heel mooi gedaan.. x Marley

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...