zaterdag 27 maart 2010

Snag 'm: free digi stamps - IX

Eigenlijk wilde ik al weer een tijdje nieuwe digi stamps maken, maar ik wist niet precies wat.
Tuurlijk, het is bijna Pasen, dus iets over dat onderwerp zou voor de hand liggen, zij het dat ik niets met Pasen heb en dan zie ik er ook het nut niet van in om dergelijke digi stamps te maken. Ik bedoel... het is toch ook leuk als ik ze zelf ook gebruik, n'est ce pas?!

De digi stamps die ik deze ronde plaats zijn oud. In die zin, ik heb ze in het verleden ooit eens gemaakt als brushes voor Paint Shop Pro, maar bij als bij toeval kwamen ze vandaag ineens voorbij over m'n scherm.
Misschien nog wel meer als bij mijn tot dusver geplaatste digi stamps geldt deze ronde "het is je stijl, of niet".

Het zijn wat minder dan te doen gebruikelijk, maar ik ben van mening dat je hier wel heel leuke dingen mee kunt doen. Houdt wel rekening met de "fade" die op sommige van de stamps zijn gebruikt. Dergelijke stamps doen het in mijn optiek echt heel erg leuk op transparents (maar dan moet je volgens mij wel rekening houden met een lange droogtijd) o.i.d..

Ik heb er nog een paar in het vat zitten. Iets anders dan degene die ik deze ronde heb geplaatst, maar jullie zullen het vast niet erg vinden als ik mij zelf daar eerst op wil uitleven voordat ik die vrij geef.

Via deze link kun je de digi stamps gratis downloaden. Leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering.
Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet...

Fijne avond verder!


Edit
: Voor degenen die zie afvragen hoe de digi stamps er uit kunnen zien als brushes hieronder twee voorbeelden van door mij in Paint Shop Pro gemaakte tags.
WS-autograph
Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leukies weer Jolanda. Ik heb ze weer opgeslagen en je weet maar nooit wanneer ze van pas komen. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jolanda,
    Ik wil echt aan je kwijt dat ik het super van je vind dat je zo met ons deeld! Ik vind het zo waanzinnig lief van je!
    Daarom wil ik je langs deze weg heel erg bedanken daarvoor er zijn ook mensen die ze verkopen namelijk! Nogmaals super van je en dank je wel meis!
    Ik volg je blog vaak omdat het een genot is om naar je kunstwerkjes te kijken!

    Veel liefs Xan (sa forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie digis,s ik heb ze weer opgeslagen en ooit komen ze van pas en dan laat ik je het weten hoor dank je hier voor

    Groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer mooi, ga ze even opslaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Jolanda, hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaar!
    Ik vind het al een hele prestatie om een blog in elkaar te zetten en jij maakt dan nog hele dingen met de pc! super!
    Zelf ben ik niet zo van de kaartjes en de digistamps, maar heb ze toch opgeslagen! je weet maar nooit toch! dankjewel!
    (hihi ik ben weer bij met reageren op je laatste berichtjes! tot de volgende keer ;) )

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt jezelf weer overtroffen, ze zijn prachtig Jo!!
    Thanx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge wat een kunstwerkjes weer Jolanda! Ik neem ze mee voor.....je weet maar nooit wanneer...!!! Eens kijken wat we daar mee kunnen doen.....
    Super bedankt dat je ze weer wilt delen!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...