zondag 14 maart 2010

Wild Sorbet

Eerder op de dag had ik al aangegeven dat ik òf nog wat zou gaan scrappen òf een nieuwe layout voor m'n blog in elkaar zou gaan flansen. Het laatste is het geworden...

Weer lekkere frisse kleuren. Dus voorlopig kan ik er wel weer mee voort.
Nu staat mij nog een ding te doen: een nieuw masker maken om m'n scrapcrea's mee op te leuken. Het laatstgebruikte masker paste weliswaar leuk bij m'n vorige blog layout, maar absoluut niet bij de huidige.

Voor vandaag houd ik het echter voor gezien.
Ik zou zeggen laat het voorjaar en de zomer maar komen; mijn blog is er klaar voor.

Fijne avond verder.
WS-autograph

11 opmerkingen:

  1. Wow dat ziet er inderdaad lekker fris én mooi uit zo Jolanda! Mijn complimenten hoor!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi geworden jo, lekker vrolijk! hier kan je zeker voorjaar en zomer mee doorkomen! nu die zon nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fris & fruitig, echt zomers !
    Nu de temperaturen nog....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een lekker zomerse outfit. Wat mooi geworden zeg. Laat de zon maar komen, jij bent er klaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Jolanda dat zomerse gevoeld dat je krijgt als je jouw blog bekijkt, zoals het nu er uit ziet lijken de temperaturen zich van de week aan je blog aan te passen. We gaan naar de dubbele cijfers YEEEEEE!!!!!!!!!. Moet trouwens ook een leuke woordverificatie neertypen: Zonis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fleurig hoor. Als het weer niet meewerkt kom ik gewoon bij jou ff opfleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou bij jou mag het voorjaar beginnen wat een mooie blog heb je meid

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoals ik al zei...vind het heerlijk de uitstraling van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer top uit Jo!!
    Nu de temperatuur nog een paar graden omhoog en we zijn helemaal blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk frisse nieuwe look! Top!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey hai, ik vind hem weer geweldig.
    Ik ben vandaag wezen rond snuffelen, maar ik snap er echt geen snars van hoe jij met zo'n kit dit voor elkaar krijgt...
    Zou je dat misschien in een pb of email bericht kunnen uitleggen?

    Liefs Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...