zondag 28 maart 2010

You're so special

Zojuist weer even aan het freubelen geweest en heb zowaar een vintage poging ondernomen.
Het feit dat ik vintage echt heel erg mooi kan vinden, wil alleen nog niet zeggen dat het een stijl is die ik beheers.
Een sketch heb ik deze ronde achterwege gelaten.
Ondanks dat vind ik het geen onaardig kaartje geworden en ik moet zeggen dat de digi stamps die ik enige tijd terug heb gemaakt het erg goed doen bij vintage kaartjes e.d.. Meer veren ga ik niet aan mezelf uitdelen, want op dat punt ben ik nu eenmaal geen doe-het-zelver.

Tips van ervaren vintage scrapsters zijn van harte welkom.

Fijne avond!
WS-autograph

14 opmerkingen:

  1. whow jolanda wat een schitterende kaart. Echt heel erg mooi!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww...prachtig Jolanda...echt heel mooi!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een schitterende kaart, heel mooi gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen onaardig kaartje Jo?? Jeetje ik vind hem hartstikke gaaf!!! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oke meid dan geef ik je die veer hoor!!
    Prachtig ben dol op vintage het is je goed afgegaan en de stempel past er helemaal toppie bij!!

    Truste Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, heel mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een heel mooi kaartje hoor!!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Jolanda, je beheerst het perfect, wat een superlief kaartje!
    Echt mooi!
    Ja, ik had jouw digistamp veranderd. vind je toch niet erg hé?
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele gave kaart. Je blog is ook zo lekker vrolijk al in spring theme.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het een geweldig mooi kaartje en zulke prachtige details

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou ik vind hem super gelukt hoor
    dus je mag je zelf wel die veren geven hoor haha

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind je vintage kaart geweldig. Ik hou wel van die stijl. En je hebt groot gelijk hoor, je digitale stempels passen er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...