zaterdag 3 april 2010

CPS #160: For you

Vanvond bezig geweest met de 160e sketch van CPS. Op zich een vrij simpele sketch, maar wel erg leuk om wat mee te doen.
Supplies: cardstock, Tilda's "Kitchengarden", digi stamp: I made myself , lint, Spellbinders Nestabilities, hotfix, punches: Martha Stewart's "Royal Butterfly" & "Classic Butterfly II", Fiskars: "Apron Lace". Copic nrs. RV000, RV02 en RV04.

Ondanks het gebruikte "oude vrouwen papier", zoals Nala het noemt, wilde ik een frisse look proberen te houden. Ik heb er daarom voor gekozen om de randjes roze te inkten i.p.v. bruin. Zelf ben ik wel tevreden over het resultaat.
Nala was er ook wel over te spreken, maar ik kreeg wel het commentaar dat ik tegenwoordig wel veel met roze bezig ben (LOL).

Over mijn voorgaande kaartje heb ik verschillende keren de vraag gekregen waar ik de stempel vandaan heb geplukt. Welnu, da's een digi stamp en is afkomstig van Karen's Doodles.

Ik zal trouwens blij zijn wanneer mijn eigen printer is gearriveerd.
Enige tijd terug had Dick een of andere Epson voor me besteld, maar na een x-periode kregen we bericht dat die niet meer leverbaar is. Nu heeft Dick een Canon voor me in bestelling. Hij's pas van de week besteld hoor, maar ik vind het zo lang duren. Voor mij werkt het gewoon niet om telkens naar boven te moeten afreizen om wat stempels uit te printen. Tuurlijk kun je van te voren ook in één keer een stuk of tig stempels uitprinten, maar dat werkt voor mij niet. Voor het ene 'scrapsel' heb je nu eenmaal een andere afmeting nodig dan voor het andere.

Genoeg gekletst.
Tijd om nog even op de bank plaats te nemen.

Fijne avond verder en voor straks alvast welterusten.
WS-autograph

6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje is dit weer geworden Jolanda,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m schitterend, en wat een super papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt. Lekker fris hoor!!
    Succes nog met het wachten op je nieuwe printer ;)

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig! De vorige kaart ook al! Groetjes van een naamgenoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi hoor, deze kaart met "oude vrouwen" papier (LOL), hij is prachtig in balans!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...