woensdag 14 april 2010

Kazan's sketch #50: It's your day

Gisteravond ben ik bezig geweest met Kazan's 50e sketch voor 2S4Y.
Een simpele, maar wel leuke sketch.
Supplies: cardstock, Tilda's "Kitchengarden" en "Flowergarden", Spellbinders Nestabilities "Small Labels", Martha Stewart clear stamp, ribbon, punches: Fiskars " Apron Lace" en Martha Stewart "Dove".

Deze ronde heb ik gekozen voor een ietwat oude look in plaats van het groen te combineren met altijd frisse wit. Oh, ennn... ik heb de naaimachine weer eens opgezocht. Die weet ik tegenwoordig steeds vaker te vinden.

Vandaag neem ik een vrije dag. Daar heb ik even behoefte aan.
Zo even bellen richting kantoor.

Straks écht aan de gang met oude foto's. In plaats van te scannen fotografeer ik die altijd, want dan kun je ze nl. mooier vergroten/verkleinen (wel opletten dat je de reflectie van de camera er niet in terugziet). It's a hell of a job, but somebody's gotta do it... en aangezien ik hier de enige in huis ben die scrapt...

Fijne dag.
WS-autograph

13 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje!
    En ik doe dt ook ouwe fotos fotograferen, leuk om te zien wat er dan allemaal mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij mag er weer wezen hoor. en geniet van je vrije dag

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OWH wat een supermooie kaart SCHITTEREND!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloedjemooi, deze kaart is helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel lieftallig kaartje...wat zeg ik dat romantisch he?...hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a feminine and pretty card! Thanks for playing along with us at 2S4Y! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt Jolanda! Heb je verder kunnen genieten van je vrije dag?
    Ik heb laatst de naaimachine van mijn moeder te leen gekregen maar ik kan er nog niet echt mee omgaan! Vind het er zelfs met de hand nog mooier uitzien dan met de machine :$ haha

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart Jolanda en de naaimachine moet ik ook maar weer eens uit de kast halen...
    Ik dacht dat ik hier al volger was, maar kon je eerst niet terug vinden daarom nu direct volger geworden.
    Pas heb ik je op je blog bedankt voor je digiteksten en heb er nu gebruikt op een kaartje. Ik zet een link met jou naam erbij. Nogmaals bedankt!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty!
    Just filling in for Kazan while she is at her retreat!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So soft & pretty! I'm so glad you played along with us at 2S4Y!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...