vrijdag 2 april 2010

K'sD #4 e/o Friday Sketchers #96: It's a girl

Aan de meest recente challenge van de Nederlande Karen's Doodles challenge blog was ik nog niet toe gekomen van de week. Vanmiddag ben ik daar eens mee van start gegaan, maar net als vorige keer heb ik weer twee vliegen in een klap geslagen door hiervoor een sketch te nemen van Friday Sketchers en wel de 96e.

Ik heb deze ronde het papier van Tilda gebruikt en ben echt zeer tevreden met het resultaat.
Op de detailfoto is het haast niet te zien, maar ik heb het jurkje een heel klein beetje met glitter bewerkt om het een heel klein accentje geven.

Het is alweer een tijdje geleden, maar Nala is dit weekend weer bij ons te vinden en heeft zich ook weer op scrapgebied uitgeleefd. Ze zal zich morgen op haar blog gaan uitleven, dus schroom je vooral niet om er een kijkje te nemen ennnn... natuurlijk een BB-tje achter te laten, want daar is ze gek op.

Van mij alvast een fijne avond gewenst.
WS-autograph

24 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje en die stempel is echt enig ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha... Dat meen je niet?!
    Wat een ontzettende giller. Straks/morgen natuurlijk ook even een blik op jouw kaartje werpen (hij staat er nu nog niet, zag ik).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een scheetjeeeeee heel erg mooi ingekleurt ook , ben weg van je papiertjes heel mooi

    leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super Jolanda, echt enorm leuk die afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoesje!! Ik ben gek op deze Peekaboo!
    Leuk om haar als geboortekaartje te gebruiken ... ga ik onthouden!

    Groetjes van Christa
    Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, heb mijn kaart net geplaatst en je ook even gelinkt op mijn blog...;-)

    Fijn weekend, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Wat een ontzettend leuk kaartje; maare, die van Nala is stukken mooier. Geeft niet hoor ;-) volgende keer beter ... Heel leuk dat je meedoet met de challenge van Karen's Doodles NL. Tot vanavond 24.00 uur is de blog hop, misschien leuk om samen met Nala aan mee te doen?
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het echt eenig wat een leuke kaart. fijn weekend met Nala

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattige kaart Jolanda en dat stempeltje zo cute! Waar heb je die vandaan. Enne je kleuren ontzettend mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat heb je een geweldig lief kaartje gemaakt voor de uitdaging van Karen´s Doodles NL
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart zeg. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige en lieve kaart. Leuk dat je meedoet aan Karen Doodles NL
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke kaart ,leuk dt jemee doet aankaren doodles.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt en ja het Tilda papier is hier voor geknipt! En de sketch is erg leuk om te zien! Leuk dat je meedoet met de challenge ;) vind het zo gaaf dat je elke week meedoet!

    Hugs
    Sylvia, Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh such a gorgeous card Jolanda. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So adorable! I absolutely love the image you used!

    -Tracey :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd je hebt gewonnen.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeeeeeeeee, ik was net op de site van Karen Doodles; je hebt gewonnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd met je 1e prijs
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Jolanda! Succes met het uitzoeken van 3 van die mooie digi stamps! Bofferd!!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...