vrijdag 9 april 2010

Laura's Sketch #49: Thank you so much

Hè hè... Na veel vijfen en zessen is dit kaartje af.
Sinds afgelopen dinsdag ligt hij al op m'n bureau en heb ik allerlei varianten geprobeerd, maar het lukte niet. Het begon al met het inkleuren van de stempels dat niet helemaal wilde zoals ik dat wilde. Zodoende zijn er de nodige afdrukjes doorheen gegaan.
Vervolgens zat ik met de layout te klungelen tot en met. Uiteindelijk heb ik besloten het meisje uit te knippen en toen ging het eigenlijk allemaal heel makkelijk.

Voor deze kaart heb ik Laura's 49e sketch voor 2S4Y als leidraad genomen, maar hij komt niet helemaal overeen. Eeeehh... dat vond ik in dit geval te saai.
Supplies: cardstock, paper: Upsy Daisy Designs "Tweet ~ Calm", paper pad DCWV "Garden Party", Martha Stewart's "Double Scallop" punch, flower punches by EK Success, Whiff of Joy stamp, digi stamp: I made myself, ribbon, rhinestones by Swarovski, Copic, glitter glue

De broek heb ik ietwat met glitter glue bewerkt en de bloemblaadjes heb ik ietwat naar achteren gekruld.
Vanochtend ook nog even naar stoffen-/fourniturenwinkel geweest in Almere om daar het nodige aan lint te scoren.
Na het nodige snuffelwerk konden m'n katten mijn aankoop gelukkig goedkeuren.
Misschien later op de avond nog wat scrappen. Eerst eens even kijken of het me lukt om naar X-factor te blijven kijken.
In ieder geval een fijne avond gewenst.
Toodles,
WS-autograph

11 opmerkingen:

  1. Super kaartje en prachtige lintjes gescoort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan Jolanda!!! Echt super mooie kleuren!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet card! Great image! Love the glitter added! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooo Wauw, wat een prachtige kaart. Ben trouwens blij te lezen dat ik niet de enige ben die weleens zo zit te "klooien" met de lay-out ;-))))
    En leuk he lint-shoppen. Hier vlakbij is een winkeltje met heeeeeel veel lint en nog meer knopen, zo leuk om daar rond te neuzen en te kopen uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi, echt mooi, de kleuren van de afbeelding zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiteindelijk is het kaartje super gelukt Jolanda!!
    Mooie details zeg!!
    En wat heb je leuke lintjes gekocht! super :)

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so pretty!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...