woensdag 21 april 2010

Laura's Sketch #50 / K'sD #7: You're so lucky

Gisteren aan het kliederen geweest met Copic.
Eigenlijk moest ik wel lachen om mezelf. In eerste instantie was ik bezig met een stempel van Whiff of Joy en moest daarbij o.a. kleding van een meisje inkleuren. Ik ga nl. teveel van mezelf uit. Mijzelf hul ik nl. meestal in het zwart, zwart met een ander kleurtje of een spijkerbroek met weet-ik-veel-wat er op.

Maar ja... dan kun je zo'n meisje op een tekening niet aandoen en dan moet ik diverse kleuren gaan combineren... Wat een ramp, want dan heb ik echt zoiets van "ja maar dat draag je toch niet bij elkaar". Aaaaagghh...

Dus Whiff of Joy even aan de kant en vervolgens een stempel van Karen's Doodles erbij gepakt. Dat ging me wat beter af en die heb ik vanochtend in een kaartje verwerkt. Het kaartje is gemaakt aan de hand van een Laura's 50th sketch voor 2S4Y.

Supplies: cardstock, Basic Grey's paper pad "Bittersweet", Martha Stewart's "Lace Heart" punch, flowers by Prima Marketing, glimmermist, digi stamp I made myself, pearls, Glitter Glue, Copic: C1, E33, E37, E42, E43, E44, RV10

Op onderstaande foto is de gebruikte Glitter Glue wat beter te zien.

Ook lekker makkelijk is de 7e opdracht van de NL-Karen's Doodles challenge: alles mag als er maar een stempel van Karen's Doodles mee gepaard gaat.
Tja... en zo sla je dus twee vliegen in een klap.

Voor mij tijd om onder de douche te springen en af te reizen richting m'n werk.

Fijne dag allemaal.

Toodles,
WS-autograph

29 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Je hebt een super mooi kaartje gemaakt en hopelijk heeft de douche je geholpen;)

    Bedankt voor het meedoen aan Karen's Doodles NL
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig hebben honden geen kleren aan, dan heb je dat probleem ook niet. Altijd leuk jouw stukjes te lezen en dit is weer een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje weer...het hondje én je kaartje! Mooi zo ton-sur-ton!

    Liefs van Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m super, enorm lieve afbeelding en prachtkleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooie en lieve kaart! Vindt deze Digi ook helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is een schattig kaartje geworden!! Lieve digi ook.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awwwww this is adorable! I love the new look of your blog too :)
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje van een kaart. Gaf op het forum aan dat ik het touw zo'n leuk effect vond hebben, maar nu ik de foto beter kan zien is het zo te zien jute of iets dergelijks. Maar het staat nog steeds heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje heb je gamaakt.
    veel succes deze week.
    gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief kaartje Jolanda!!
    Veel succes bij de challenge van Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schatje heb je er van gemaakt. Gelukkig een hondje zonder kleren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Jolanda allereerst wat een beelschoon kaartje. En heel veel suc6 bij de challenge van Karen Doodles. Ook wil je je bedanken voor je lieve reactie op mijn blog. Hihihih ik zal zeker vaker bij je langs komen.
    Fijne avond.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is prachtig geworden zo in dezelfde kleurlijn!! Jammer van de andere afdruk...haha..
    Groetjes Nicolet, Karen´s Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi heb deze digi ook net aan geschaft leuk is die hé.
    Bedankt dat je mee heb gedaan met Karens Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je kaart is weer erg leuk geworden

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel lief kaartje heb je gemaakt.leuk dat je weer mee doet aan karen doodles nl
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, dat ziet er prachtig uit! Leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awww, this is so ADORABLE! Thank you so much for playing along w/us this week @2S4Y! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een plaatje, heel mooi gekleurt.

    Leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal leuk Jolanda ... en ja soms valt het niet mee om de juiste kleuren te vinden!!
    Ook mijn kast is n.l. nogal zwart met hier en daar een kleurtje.
    Maar je hondje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,

    O wat een schat van een kaart zeg ;) ben er helemaal weg van!!! En leuk dat je er een leuk stukje bij hebt geschreven.

    Hugs
    Sylvia, Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Er is tegenwoordig toch ook kleding voor schattige hondjes? Dit hondje heeft geen kleertjes nodig, hij is al leuk genoeg. Leuk dat je meedoet met de challenge. Groetjes Mariska
    Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het meisje mag dan misschien niet lukken, dit kaartje is echt super! heel lief en heeeel mooi ingekleurd!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een lieverd Jolan!!
    Groetjes van die andere Jolanda ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...