maandag 5 april 2010

Mojo Monday #133: I adore you

Na een deel van de middag bezig te zijn geweest met uitvoerige bestudering van de beeldbuis, heb ik besloten vanavond toch nog even wat te scrappen. Deze ronde heb ik hiervoor de 133e sketch van Mojo Monday uitgezocht.
Na flink wat 'geëtter' om het juiste papier uit te zoeken (dat eerste keer dat dat bij mij vlotjes gebeurt, zal waarschijnlijk nooit komen), heb ik deze kaart weten te creëren.
Supplies: cardstock, Crafty Secrets paper pad "Classic", Fiskars border punch "Apron Lace", clear stamp van Martha Stewart, lint, pearls, roses.

Op zich vind ik het best wel een aardig kaartje, maar ik moet er wel bij zeggen dat de kleuren op de foto niet tot z'n recht komen. Als ik er aan denk zal ik morgen een andere foto maken.

Tijd om m'n laptop uit te zetten. Morgen weer richting werk, dus ik wil het vanavond niet al te laat maken.

Fijne avond allemaal!
WS-autograph

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje! De vintage stijl gaat je goed af..
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt Jolanda!
    Een prachtig romantisch vintage kaartje, ik hou er van!!

    Slaap lekker meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gaaf Jolanda! Super romantisch! Gelukkig ziet die van mij er niet weer hetzelfde uit als die van jou......

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi mooi mooi dit vintagekaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel mooi kaartje, de kleuren zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje... fijn om te lezen dat ik niet de enige ben bij wie het altijd een struggle is het juiste papier te vinden.
    Maar deze keer supergelukt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...