maandag 5 april 2010

Snag 'm: free digi stamps - X

Nu Nala weer huiswaarts is gekeerd, was ik eigenlijk van plan weer wat te gaan scrappen. Uiteindelijk ben ik wat met Paint Shop Pro aan het spelen geweest. Op zich is het niet origineel wat er uit is gekomen, want bingo kaarten zijn toch behoorlijk bekend te noemen in 'Scrapland'. Ondanks dat vond ik het eigenlijk wel handig om ze zelf ook te maken, zodat ik ze nu altijd paraat heb.

Ik heb de set in zowel bruin als zwart gemaakt. Op zich zijn ze hetzelfde. Alleen heb ik besloten bij de zwarte versie er geen dikke donkere rand omheen te maken; dat werd te hard.

Via deze en deze link kun je de digi stamps gratis downloaden. Leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering.Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet...

Eens kijken of ik nog wat kan scrappen en anders wordt het waarschijnlijk een 'filmpie'.

Fijne dag verder!
WS-autograph
Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

39 opmerkingen:

  1. Wow, super mooi Jolanda!!! Ik heb ze gedownload en opgeslagen, ga ze zeker eens gebruiken. Bedankt voor het delen :)
    Fijne 2 paasdag!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke verrassing op deze Paasdag!
    Je bent weer lekker op dreef Jolanda, ben er heel blij mee.
    Dankjewel je bent een schat!

    Fijne dag nog..

    Lieve groetjes,
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardstikke leuk en bedankt!!
    Ik zal er dankbaar gebruik van maken.................

    groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie digi-stamps!

    Dank je wel!

    Groetjes,

    Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, reeds bekend of niet, ze zijn prachtig en zeer bruikbaar dus Jolnda, DANK JE WEL voor het delen!
    Ik ben er erg blij mee!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer super leuk heb ze gedownload! Bedankt! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jolanda,
    Ze zien er weer super uit!! Dank je wel voor het delen.
    Groetjes, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super weer Jolanda! Dank je wel!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOHHHH, die zijn LEUK!!!!;-))
    Thanx!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel hartelijk dank! Je mag je vaker vervelen ;-) Ik heb ze allebei gedownload en ben niet eens vergeten je blog erbij te zetten, zodat ik later weet waar ik ze vandaan heb.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze zijn ook weer heel erg leuk Jolanda, heel erg bedankt,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Jolanda.
    Ik heb ze opgeslagen en ga ze zeker een keertje gebruiken.
    Groetjes van annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je weer een kanjer. Geweldig zoals jij dit maakt. Deze ga ik zeker gebruiken. Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze geweldig. Dank je wel Jolanda!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou hardstikke bedankt hoor ik heb ze opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks!! Ik vind ze helemaal top en ga ze zeker gebruiken, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. thanks meid voor de stamps.
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Jolanda, ik ben je helemaal dankbaar voor deze bingokaarten. Dank je wel voor het delen en ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Jolanda, ze zijn super en wat lief dat je ze met ons deelt.

    Dank je wel,
    Greetz,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk en een hele mooie uitvoering van de cards! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw knap gedaan hoor! Bedankt voor het delen!

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi jolanda
    ik heb ze meegenomen hoor heel erg bedankt dat je ze met ons wil delen

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb ze beide meegenomen.
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Jolanda,

    Wat gaaf dat je dit zelf kan maken! Ik heb de zwarte versie opgeslagen..Thanks!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel erg bedankt:-)
    groetjes gre

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook deze zijn gaaf en ik heb ze weer meegenomen, bedankt, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goedemorgen,
    Dit is echt gaaf,bedankt voor je download en ga ze zekers gebruiken.Enne ben gelijk je volger geworden.Liefs Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ah fijn!!.... Zie deze stempels vaker op werkjes van andere en vind deze zoo leuk... Ga ze meteen downloaden, heb i ze oo eindelijk. Bedankt!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heey jolanda,

    wauw die zijn mooi geworden zeg!!! bedankt voor het delen. hoop ze snel eens te gebruiken.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ze zijn weer leuk geworden zeg.. Thanks !
    Groetjes, Guida

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh I love to use these thank you so much for sharing these.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. bedankt voor de leuke digistamps

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Bedankt voor de leuke gratis digi stamps, ik ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. dank je wel voor het delen van deze gave digistamps . Heb ze even opgeslagen .

    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...