vrijdag 16 april 2010

Snag 'm: free digi stamps - XI

Afgelopen week heb ik regelmatig achter m'n scrapbureautje gezeten, maar ondanks dat is er niets 'scrapperigs' uit m'n handen gekomen. Ach ja, dat heb je wel eens.
Ondanks dat heb ik mij vanochtend toch weer van m'n productieve kant laten zien en wel in de vorm van het maken van digi stamps.
Hier zijn de digi stamps gratis te downloaden. Leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet...

Degenen die het blog van Dora en/of Nicole volgen weten het waarschijnlijk al, maar Dora gaat Nicole en mij een vintage workshop geven.
Nicole en ik wilden graag naar zo'n vintage workshop, maar wisten eigenlijk niet zo goed bij wie. Daarnaast zijn die workshops vaak ook nog eens druk en dat hoefde voor ons nu ook weer niet per se, want wij... eeeehh... wilden alle aandacht voor onszelf (LOL). Nou ja, zoiets dan. Tja... en omdat wij allebei vinden dat Dora heel mooie dingen maakt en hebben we haar heel lief aangekeken. And lucky for us: she said yes!

Volgende week zondag is het zo ver en gaan we bij mij thuis met z'n drietjes aan de slag. Ik verheug me er nu al op.
Voor degenen die Dora onverhoopt niet kennen: jullie 'moeten' even een blik op d'r blog werpen.

Vanochtend nog even aan het 'spelen' geweest met m'n witgevleugde vriendjes, want die stonden bij onze buren te grazen. Ja, inderdaad: zwanen eten gras. Eeeeh... niet alleen gras, zo heb ik vanochtend geleerd. De buurman kwam ook naar buiten om ze te voeren, maar probeerde ze weer in het water te krijgen. Het bleek dus de zwanen vorig jaar ook de tulpenbollen hebben verorberd (LOL).
In eerste instantie dacht ik dat ik met hitsige Harry van doen had, maar dat was niet zo. Deze zwaan was volgens mij wat ouder. Daarnaast kan ik mij ook niet voorstellen dat aangeslagen Marietje d'r in medio maart nog tamelijk grauwe verendek nu al heeft geruild voor een hagelwit dek.

Op de foto's is het niet meer te zien, maar toen ik naast 'm ging zitten had meneer een behoorlijk dikke nek. Onder het motto "don't bite the hand that feeds you" had die nek al snel z'n normale proporties weer aangenomen.

Voor nu heb ik wel weer genoeg gekletst.

Fijne dag allemaal en geniet van de zon.

Toodles,
WS-autograph
Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

34 opmerkingen:

  1. wat een fantastiese stempels weer Jolanda helemaal top, dank je wel voor het delen. Enne veel succes met je vintage workshop wordt vast heel gezellig zo met z'n drietjes. En je zal er ook wel het een en ander van opsteken want Dora maakt echt prachtige dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke stempels weer Jolanda!! Heb ze opgeslagen, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer superleuke stempels, Jolanda! Super.. en succes met je workshop! Ben benieuwd wat het resultaat is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo naamgenoot,
    Wat een super leuke stempels heb je gemaakt! In een woord geweldig!
    Heb ze snel gedownload zoiets moois mag je niet missen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de super mooie digistamps.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel weer voor de stempels! En wat leuk dat jullie van Dora een workshop krijgen!! Ze maakt mooie dingen hè?
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de stempels zijn helemaal tegek gaaf en gewoon bloedjemooi...ze liggen geprint en al te wachten tot ik ze ga gebruiken...denk vandaag al.
    En die zwanen..erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb de stempels weer opgeslagen, ze zijn superlief! Bedankt voor het delen! Ik ben benieuwd naar je vintage workshop, lijkt me erg leuk.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie stempels bedankt dat je met ons wilt delen.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn weer ontzettend leuk! Wederom bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn weer geweldig Jolanda. Hartelijk bedankt voor het delen. Super zoals jij dit doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank je wel voor de stempels, ze zijn errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh deze vind ik helemaal te gek Jolanda!!!
    Wat zijn ze schattig dankjewel en jammer dat dit voorlopig de laatste zijn .
    Wat een prachtige foto's van jou en je zwaantjes!
    Succes met je workshop en....de blog van Cora is al mijn favoriet, geweldige blog!!
    Ik heb al veel leuke ideetjes opgedaan.
    Ehhhh hoe staat het met je stolpflesjes??????
    Lieve groetjes
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie stempels, ik heb ze gedownload en ben blij met deze free gift. Ik was nog niet eerder op je blog geweest maar je maakt erg mooie kaarten.
    Ik ben via het SA-forum hier terecht gekomen. Groetjes Mordredmorgan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige stempels, bedankt! En veel plezier bij de workshop van Dora. Zij is gewoon geweldig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jeetje...wat een mooie stempels weer!Hartstikke bedankt daarvoor..en haha..ik moest lachen om je "hitsige Haryy"...
    Leuk blogbericht!

    fijne dag, groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jolanda je hebt weer super stempels gemaakt. heel erg bedankt. :))
    Wat leuk dat je een workshop bij Dora gaat volgen, zij maakt idd prachtige vintage kaarten.:)) Heel veel plezier.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb je geweldig leuke digi's meegenomen, dankjewel.
    Leuk met die zwanen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Via via op je Blog terecht gekomen en val met mijn neus in de boter helemaal Top zeg die Digistempels, dank je wel voor het delen.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn weer prachtig Jolanda, wat een kunstwerkjes! Uiteraard neem ik ze mee.....;-)
    Heel erg bedankt voor het delen!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ow die zijn leuk Jolanda, ik heb ze ook gedownload, bedankt voor het maken en delen, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel voor de leuke stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik weet al niet meer hoe ik op je blog ben terecht gekomen maar ben er in ieder geval heel blij mee. Je hebt een superleuke blog, maakt mooie dingen en ik ben reuze blij met je gratis digistamps, wat zijn ze leuk!!!! Ik ben maar meteen volger geworden zodat ik niets meer hoeft te missen van deze snoepjes.

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke vlinder heb je gemaakt Jolanda.
    Dank je wel voor het 'sharen'
    Kwam op je blog via Nicole.
    Veel plezier met workshoppen vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda,
    Ik heb je free digi stamps ook van je site afgehaald.
    Hartelijk bedankt hiervoor dat je dit mogelijk maakt.
    Ik hou wel van Digi stamps ben niet voor niets DT member bij Karens Doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jolanda bedankt voor de digistamps, ik ga me zo even aanmelden als volger , door Nicole kwam ik bij Dora en door Dora kwam ik bij jou , veel plezier met Nicole en Dora dat zal wel lachen worden met Nicole ,gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dankjewel voor het delen van je
    mooie digi's
    Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dankjewel voor de mooie stempels!
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jolanda, bedankt voor de digistamps. Ze zijn prachtig!
    Heb me aangemeld als volger.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie digistamps! Ik heb ze opgeslagen: dank je wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bedankt voor de vlinders!
    Erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat zijn ze gaafff!!
    Enorm bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lovely!!! Thank you.

    I enjoyed the swan photos. There were lots of swans where I grew up. I miss seeing them.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. bedankt voor de supper mooie digi stamps!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...