vrijdag 30 april 2010

Snag 'm: free digi stamps - XII

Of ik mijn vintage boekje af krijg dit weekend, betwijfel ik. Afgelopen week ben ik er absoluut mee bezig geweest, maar door de weeks heb ik doorgaans niet zo veel tijd om te scrappen. Het zal nog wel even duren eer ik jullie het eindresultaat ervan kan laten zien, maar ik zal, in tegenstelling tot eerdere berichten, dit weekend waarschijnlijk nog wel een paar foto's ervan plaatsen.

Een van mijn laatste scrapaankopen heeft mij op het idee van het maken de digi stamps die ik deze ronde weggeef gebracht. Maar jeeeeeeeeeeeeetje mina, wat had ik mijzelf hiermee op de hals gehaald.
Laten we het er maar op houden dat het maken van cirkelvormige digi stamp met tekst echt vele malen makkelijker is en je in tegenstelling tot onderstaande 'jongens' veel sneller klaar bent. Dat verklaart ook het aantal stamps, but hey, there free, so you can't complain.

Persoonlijk ben ik erg blij met het resultaat.

Daar waar de tekst hier en daar ietwat (te) verwrongen was, bij het maken van de stamp heb ik de letters ietwat meer uit elkaar moeten halen, maar dat zorgt er ook weer voor dat het allemaal niet te netjes is en da's dan weer precies zoals ik het wilde hebben.

Geïnspireerd door Christina Aguilera en Guns 'n Roses werden de teksten gecreëerd.
Teddy Pendergrass had ik er in eerste instantie ook bij gehaald, maar dan zou het zoiets worden als "sex met digi stamps" en dat was nu ook ietwat overdreven.

Echte moederdag stamps heb ik niet gemaakt, maar er zit er wel een tussen die zich daar wel heel erg goed voor zou lenen.

De stamps zijn hier te downloaden. Zoals altijd zou ik zeggen: leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet...
Ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf ben ik er in ieder geval heel enthousiast over.

Een fijne Koninginnedag gewenst.

Toodles,
WS-autograph
Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

25 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze gaaf zeg! Dank je wel!

    Jij ook een fijne dag vandaag.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauuw echt Super, dank je wel voor het delen.

    Fijne dag,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Wat knap dat je zoiets kunt maken!
    Dankjewel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf zijn ze, Jolanda ;)

    Dank je wel voor het delen.

    Fijne dag nog

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee jo, die zijn weer gaaf geworden zeg!! ik kan me voorstellen wat een werk t geweest is! ik heb ze gedownload, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt!
    Vind het heel erg knap zou niet weten hoe je dat zou moeten doen!
    Bedankt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer errug mooi! Dank je wel, jij ook een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn echt heel erg leuk! dankjewel!!
    Jij ook een fijne koninginnedag!

    Liefs,
    Reentje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een geweldige digi's Jolanda! Ik kan me voorstellen dat dat een enorme klus was maar ze zijn prachtig!
    Bedankt voor het delen!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dankjewel voor de supermooie digi's.
    wat een werk.
    fijne dag nog.
    greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel weer voor het delen! Ik heb ze weer meegenomen...
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend gave vlinders Jolanda! Wat een werk met die tekst rondom zeg!! petje af dat je dit 'gewoon' voor elkaar krijgt, en al helemaal dat je dit gewoon met iedereen deelt! super!!
    Ben erg benieuwd naar je vintage mini album, maarja net zoals iedereen: de tijd ontbreekt gewoon he ;)
    Tot de volgende keer weer!

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het downloaden gaat supersnel, in tegenstelling tot het maken van deze beauties. In de naam van het bestand heb je ook je blognaam verwerkt. Ook dat scheelt ons weer veel hoofdbrekens als wij op ons blog willen vermelden waar we het schatje gekregen hebben. Kortom: super, super, superdepuper. Het achterlaten van een uitgebreid bericht is dan wel het minste wat ik terug kan doen. Ik wens je dus een hele gezellige Koninginnedag en een vlinderachtig weekend!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke digistamps, wij hebben ze meteen opgeslagen in onze computer. Bedankt.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. bedankt voor de vlinders.....;)

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig Jolanda, ontzettend bedankt voor het delen weer!

    Hugs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel lieve Jolanda.
    Wat zijn ze beeldig en zo schattig!!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er ook aardig ingewikkeld uit. Maar het resultaat is weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel ze zijn prachtig!!!
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat gaaf dank je wel hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vielen Dank für die wunderschönen Schmetterlinge!

    ღ-liche Grüße – Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn erg leuk zeg, bedankt, ik heb ze uiteraard opgeslagen. Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit zijn leuke vlindertjes,
    ik ben net op je blog terechtgekomen en ik ben van plan om regelmatig eens langs te komen, het ziet er een heel leuke blog uit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke digistamps maak je Jolanda, ik heb ze ook weer gedownload, hartelijk dank.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...