donderdag 22 april 2010

A vintage cutie: "It's your day"

Nicole is momenteel helemaal 'into vintage', maar dan wel cutie syle. Bij wijze van creatieve uitdaging heeft ze gevraagd ook eens een vintage cutie te maken.

In de vroege uurtjes van de dag ben ik daarom bezig geweest van het maken van dit kaartje.

Supplies: Cardstock, Dream Street Papers' "Lullaby", Spellbinders Nestabilities, Cuttlebug, stamps: Magnolia and Autumn Leaves' "Talking in Circles 2", flowers, ribbon, Glitter Glue, Copic: C1, C3, C5, E42, E43, E44, E51, E53, E57, G000, G00, G02, R20, RV000, RV02, RV04, RV10, RV13, RV21, RV23, Y00, Y02, Y08, YG11, YG63

Het mag weliswaar vintage zijn, maar toch heb ik frisse kleuren weten te gebruiken.
Ja, ik weet het je hoort eigenlijk geen 'stand alone bloemetjes' te plaatsen, maar zou ik bij het bovenste roosje nog een paar roosjes hebben geplaatst, dan het echt too much worden naar mijn smaak.

Op onderstaande foto is het gebruik van de Glitterg Glue te zien. Ook de roosjes heb ik daar een heel klein beetje mee bewerkt. Gewoon een heel klein druppeltje op je vinger en dan uitsmeren.

De stamp van Autumn Leaves heb ik overigens met de Cuttlebug bewerkt. Deze stempel heeft in werkelijkheid een doorsnede van zo'n 5 cm. Ietwat te groot naar mijn idee. Ik heb alleen daarom alleen het binnenste deel van de stempel gebruikt.

De Magnolia stamp behoort trouwens tot een van de stempelafdrukjes die ik van enige tijd terug van Cora heb gekregen.

Net als gisteren om deze tijd is het voor mij weer tijd om onder de douche te springen, in de kleren te schieten en vervolgens richting werk af te reizen.

Fijne dag allemaal.

Toodles,

WS-autograph

7 opmerkingen:

  1. hoi Jolanda wat een prachtig kaarje heb je gemaakt enorm mooi!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind niks mis met een bloemetje alleen hoor.....is dat een regel dan? dat is nieuw voor mij.
    Ik vind het een superlieve kaart, en die frisse tinten zijn toch heel mooi, vintage hoeft naar mijn idee echt niet donker, ik gebruik heel weinig donkere tinten volgens mij, gewoon helemaal geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow ow ow wat is hij geweldig mooi geworden!!!Heel knap gedaan!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje ;-)) Enne....ik ben zelf ook wel voor de "stand-alone" bloemetjes, zat er toevallig zelf ook mee in de knoei met het kaartje dat ik voor dezelfde challenge heb gemaakt en had dezelfde gedachte als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jee wat een super mooi kaartje, ik wist ook niet dat er regels waren voor alleenstaande bloemen, ik vind het absoluut niet schokkend! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart ! Ik hou ook wel van only the lonely blommen ;-) Overdaad schaadt zeggen ze weleens en ik hou wel van niet "te" druk, zo is je kaart helemaal perfect !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow! Wat een geweldig mooi kaartje! Je blog en je creaties zijn sowieso echt super om naar te kijken! Ook ik heb een kansje gewaagd op vintage cute, maar de mijne komt niet in de buurt van de jouwe hoor, wat een schatje! Ik ga gauw volger worden en je blog in de gaten houden!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...