zaterdag 24 april 2010

Yesss, I've got it

'Ergens' vorige week had ik vanaf m'n werk al het internet afgespeurd, maar dan neem je er toch niet genoeg tijd voor en gaat alles even vlug, vlug tussendoor. Gisterochtend weer even rondgeneusd en kwam ik bij Hobbycompleet De Duif terecht en die had de complete papierlijn "Flights of Fancy Collection" van Prima Marketing.
Niet afgebeeld, maar wel gekocht: de nodige cardstock van Bazill ("Vanilla"), want die was al geruime tijd op en de vervanger die ik daarvoor had gekocht (ook vanilla, maar dan van een ander merk) was te donker naar mijn smaak.

Nu moet ik zeggen dat ik gisteren wel redelijk vroeg in de ochtend heb besteld, maar wat ik heel erg fijn vond was dat het vandaag al werd afgeleverd (!!). Als ik iets niet had verwacht was dat het wel.
Overigens was het voor mij de eerste keer dat ik daar heb geshopt, maar de kans is groot dat ik er vaker zal komen aangezien mijn portemonnaie de prijzen best wel aangenaam vond.

Vanochtend ook nog even in het tuincentrum rondgewandeld en wat zomerspul meegenomen voor op het waterterras. Waar ik ook tegen aan liep waren deze vogeltjes.

Nu zal ik niet zeggen dat ik daar al morgen mee aan de slag ga (kan ook niet, want geeft Dora aan Nicole en mij een vintage workshop), maar ik zal ze ongetwijfeld gaan gebruiken.
Kijken of de tuincentra op Koninginnedag ook open zijn (vast wel), want we moeten nog het nodige zomergoed hebben voor in de potten aan de zijkant van het huis. Daarvan is de inhoud nu... eeeeeehh... zwart. Niet echt vrolijk te noemen.

Eens kijken wat ik ga doen: scrappen, forum- of bloghoppen, 'aan de nieuwe digi stamps' of TV kijken.

In ieder geval een fijne avond gewenst.

Toodles,
WS-autograph

7 opmerkingen:

  1. Wow......dat is wel heel mooi papier! Ben benieuwd wat je er mee gaat maken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, inderdaad super leuk papier heb je besteld, en leuk om te weten dat ze bij Hobby Compleet zo snel leveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, goed he die Duif!!!
    Ik shop daar ook geregeld....
    Heel veel plezier morgen bij je vintage Workshop, ben benieuwd wat jullie gaan maken....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super...want dit papier is echt zo enorm mooi..en die vogeltjes zijn erg lief..tot zo;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oo ja de duif.Dat is mijn favoriete winkel. Ze leveren inderdaad altijd snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is super gaaf papier Jolanda!! Ik ga dadelijk eens snel op die site rondneuzen. Heb er wel al verschillende keren over gehoord maar nog nooit na gesurfd op het internet!
    Vind de vogeltjes ook erg schattig! Ben benieuwd wat je daarmee gaat doen ;)

    Ohja, ik heb nog een award voor je klaarstaan op mijn blog! Hoop dat je het leuk vind!

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...