zondag 2 mei 2010

Blog Award: Sunshine award

Shame on me, maar deze blog award heb ik ergens aan het begin van de week al van Kelly gekregen. Alsnog dank hiervoor, Kelly.

Ook van Nala heb ik de award mogen ontvangen. Dank je wel daarvoor lief nichtje van me.



De bij deze award behorende regels luiden:


  1. plaats de afbeelding van de award op je blog;

  2. plaats een link naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen;

  3. de award kan aan zoveel mensen worden gegeven als je wilt;

  4. plaats een link naar de genomineerde personen aan wie je de award wilt doorgeven;

  5. laat een bericht achter op het blog van de genomineerde personen.
Aangezien deze award in een sneltreinvaart Blogland heeft veroverd, geef ik deze award aan een ieder die 'm nog niet heeft en hem graag wil hebben.

Toodles,
WS-autograph

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...