zondag 2 mei 2010

Vintage boekje (workshop Dora)

Zooooooooo... op de valreep wil ik julle toch nog een aantal foto's van mijn vintage boekje laten zien waar ik vorige week zondag aan ben begonnen tijdens de workshop van Dora die Nicole en ik hebben gekregen.

Het zijn maar een paar zeer snel genomen foto's (verklaart ook direct de zeer onrustige achtergrond). Of deze bladzijden af zijn... de tijd zal het leren, want zo nu en dan komt er weer iets in me op en ben ik ineens weer een paar pagina's terug aan het freubelen.

voorkant
Met de jute op deze 2e pagina ben ik ik-weet-niet-hoe-lang bezig geweest om dat gedraaid te krijgen en vervolgens het parelsnoer er op een beetje leuke manier doorheen te jensen, maar... met succes al zeg ik het zelf.

2e pagina

Deze pagina vind ik op zich wel leuk geworden, maar nog altijd ben ik een beetje aan het 'hannessen' met re linkerkant. Dat is 'm nog niet helemaal, maar dat maakt niet uit. Gaat helemaal goed komen.

3e pagina

Detailfoto's 3e pagina

Er zijn nog 4 bladzijden af, maar ik heb simpelweg niet de tijd om daar nu ook de nodige foto's van te maken. Ik ben al blij dat ik jullie dat op op eerdergenoemde valreep nog kan laten zien.
Wanneer het boekje af is, zal ik van een beetje knappe foto's van het boekje maken. Wie weet, heb ik dan nog een paar aanpassing gedaan op de pagina's van de thans geplaatste foto's.

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik vintage echt een heel leuke stijl vind.
Bij mijn boekje liggen de kleuren van het papier wel behoorlijk dicht bij elkaar, waardoor ik nog wel eens zoiets heb van "aaaaahh... hoe nu verder?!", maar als ik ergens veel van opsteek is dit het wel. Wat dat betreft kan ik dan ook niet anders zeggen, dat dit papier een heel goede leerschool is. Ik ben er dan ook heel blij mee.

Ik ben echt reuze benieuwd wat jullie er van vinden. Dus ik zou zeggen, schroom je niet om mij dat te laten weten.

See you when I do!

Toodles,
WS-autograph

25 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi boekje geworden zeg, prachtig hoor.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi boekje al zo Jolanda,je bent trouwens nog duidelijk uit de babyfoto te halen zeg. Wat was jij een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Jo!!
    En wat een schattige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw ziet er super uit....
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nu al geweldig. Wat een prachtige stijl. Erg leuk ook hoe je speels met kant en jute omgaat. Je hebt goed opgelet met de workshop. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en dat wil ik dan ook nog wel in het echt zien, volgens mij is het dan nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt het mooi, en ja elke keer denk je...ow ik heb dit nog of kan dat er ook niet bij...Jolanda, het wordt volgens mij heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap, knap!! Ik doe het je niet na!
    Het ziet er echt helemaal top uit Jolanda!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'm impressed ;)

    Echt heel mooi Jolanda, weet je .. soms moet je niet teveel nadenken, maar gewoon "doen". Het resultaat is nu al super !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend mooi album Jolanda

    gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal gaaf, maar ben dan ook dol op vintage ;-) Daarentgen heb ik dus niets met foto's, maar vind het super om bij een ander te zien.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste bladzijdes zijn prachtig Jolanda! Het zal vast en zeker een super gaaf boekje worden!!

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, dat belooft wat. Het boekje is nu al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Jolanda wat een prachtig boekje wordt dit. Gave foto's en een mooie stijl van scrappen heb je. Heel veel succes met de rest van het boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er al heel gaaf uit.
    Vind de vintagestijl ook helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jolanda ik vind het geweldig!!!!

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, wat je tot nu toe hebt laten zien is veelbelovend! Echt erg mooi gemaakt hoor. Ik vind de vintage stijl ook erg mooi, maar kan me er nog niet toe zetten...lijkt me zoveel werk!
    Nog bedankt voor de geweldige butterfly digi stamps, wat zijn die leuk zeg!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zit hier echt van "OH" en "AH". Zo ontzettend mooi vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. P.S. Ook raar! Ik sta ineens niet meer bij je volgers. Vond het al zo stil bij je, hahahahaha.
    Heb me maar weer aangemeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is het toch lang stil op jouw blog! Gaat alles wel goed met je of ben je gewoon druk?????

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. via een andere blog kwam ik bij jou terecht , jee wat heb jij een geweldige blog meid , ik ga je volgen en heb je in mijn favo lijst gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig is dit geworden Jolanda!!
    Fijne pinksterdagen en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...