zaterdag 12 juni 2010

MM #142: Thanks

Het heeft even geduurd, maar gisteravond en vanochtend ben ik dan eindelijk écht weer aan het scrappen geslagen. Mojo Monday's 142e sketch heb ik hiervoor als basis gebruikt. Sketch of niet, maar ik moest heb de kaart toch redelijk uit het blote hoofd gemaakt. De internet verbinding is afgelopen paar weken een ware crime en ligt er met de regelmaat van de klok uit.

Na het rondje supermarkt hebben Dick en ik dan ook de UPC-store opgezocht voor een nieuwe kabel en vervolgens Mediamarkt voor en splitter. Eenmaal thuis is Dick ermee aan het spelen geweest en voor nu kan ik alleen maar zeggen "so far so good".

Anyway, met vaag de layout van MM's sketch in m'n hoofd heb ik dit kaartje gemaakt.
Supplies: cardstock (brown), Making Memories: "Ella Diecut Flowers" en "Ella Glittered Dot", Cuttlebug die 2x2 flower #1, Glitter Glue, Martha Stewart's Loop punch, stamps: Motivet, Fiskars "gracias, merci, grazie", Copic: B000, B00, BG000, BG01, BG09, C-1, E30, E31, E33, E35, R00, R02, R11, R20, R22.

Ik kon wel merken dat ik een tijdje niet met Copic in de weer was geweest, want het inkleuren ging me redelijk stroefjes af.
De kleur roze die in het papier voorkomt heb ik nog niet in mijn Copic collectie, vandaar dat ik van het eveneens in het papier voorkomende zalm uit ben gegaan. Niet iets waar ik normaliter snel voor zou kiezen, maar het kan er mee door.

Eens kijken of het me lukt om nog iets te scrappen vandaag...

Enjoy your day.

Toodles,
WS-autograph

9 opmerkingen:

  1. hi welcome back Jolanda, ik vind het een mega leuke kaart geworden zeg. En wat een cutie die stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jolanda en ik vind de kleuren perfect hoor!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoera daar ben je weer! ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtkaartje hoor, echt niets mis mee, ik vind het een enorm live afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ingekeurd Jolanda. Wat een leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk kaartje

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi zeg, en ik heb een paar van je digi sentiments gebruikt (en ook gelinkt naar jouw blog hoor), wil je ze zien, moet je even de twee bovenste posten van mijn blog komen bekijken. Ik vind je teksten prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik lees net je reactie op mijn blog. Dit soort onbenullige huis, tuin en keuken ongelukjes worden natuurlijk nooit gedeclareerd.........
    Ik ben er mooi zoet mee, vakantie afgezegd (uitgesteld) en ik verveel me te pletter. Gelukkig wordt het deze week wat beter weer!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, wat een droppie zeg! Ik vind hem prachtig ingekleurd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...