zondag 20 juni 2010

Oops, typo!

Zojuist werd ik door iemand er op geattendeerd dat er een typefout is geslopen in mijn onlangs geplaatste digi stamps. Inmiddels heb ik voor correctie zorggedragen.
Degenen die denken gebruik te zullen maken van het grootste tekstdeel van de stamps kunnen de gecorrigeerde versie hier downloaden:
- brown;
- black.
Wellicht ten overvloede meld ik dat de links in het voorgaande bericht inmiddels zijn aangepast.

Dank voor je allertheid, Linda.

Fijne avond allemaal.

Toodles,
WS-autograph

Let op
: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

6 opmerkingen:

  1. dank je wel meid ik heb ze opgeslagen

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het delen. Ik heb ze van box.net gehaald. Een vraagje, als ik ze open krijg ik alleen de songtekst, klopt dat/
    De sentiments zie ik niet.
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Jolanda.
    Ik ben hier gekomen via de blog van Diny en heb ze meegenomen.
    Superleuk hoor!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda

    Wat een superleuke blog heb je en wat leuk zijn de digistamps,bedankt.
    Ben volger geworden.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda, ik ben helemaal weg van je digi-stamps. Ik ga ze dan ook regelmatig gebruiken heb alleen een vraag. Heb de hortensia stamp nu gedownload en ben al zo lang zoek naar dat soort afbeeldingen. Je kan er zoveel mee doen en ik heb niet altijd zin om een Magnolia of iets in die trend te gebruiken. Veel oudere mensen vinden dat toch maar kinderlijk. Heb je toevallig digistamps met bloemen of iets? En mag ik ze dan ook zeg maar op mijn blog zetten om te downloaden of vind je dat maar niks.
    Ik vind je blog he-le-maal super je maakt grandioze dingen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...