zaterdag 19 juni 2010

Snag 'm: free digi stamps - XII

Zoooo... het is alweer een tijdje geleden dat ik mij in Paint Shop Pro heb uitgeleefd, maar vanochtend ben ik ermee aan de slag gegaan en heb daarbij ook een aantal stamps gebruikt die ook in mijn vintage boekje terug te vinden.
Nee, ze zijn niet vaderdaggerelateerd (zou trouwens een beetje laat zijn), want daar heb ik nu eenmaal niets mee.
Zelf vind ik ze wel heel erg leuk gevonden.

De lange tekst is een songtekst van nummer van een Christina Aguilera van het album "Back to Basics": "Understand", die nog zeer regelmatig door de auto heen galmt met een luidkeels meezingende/-krassende Jo.


De bruine versie van de stamps is hier te downloaden en de zwarte hier. Zoals altijd zou ik zeggen: leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet... Ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf ben ik er in ieder geval heel enthousiast over.

Mochten er onverhoop mensen zijn die zich afvragen "waar blijft ze nu met d'r scrapsels?": voorlopig ben ik in mijn schaarse vrije tijd vnl. met m'n vintageboekje aan de gang. Die wil ik eerst af hebben.

Fijne dag verder en voor degenen die naar die mannetjes die als een gek achter een bal aan het hollen zijn kijken: fijne wedstrijd!

Toodles,
WS-autograph

Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

16 opmerkingen:

  1. wat supermooi zijn ze !! dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er supermooi uit. Ik heb meteen even verder gekeken naar de eerdere stamps die je gemaakt had en die zijn ook super.
    Ik kom zeker vaker langs om te kijken of je weer wat gemaakt hebt.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, geweldige digi stamps weer Jolanda! Bedankt voor het delen, ik ga ze meenemen!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey jolanda,

    wauw wat zijn die digies weer prachtig geworden!!! die kan ik echt wel gebruiken. bedankt voor het delen.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn weer erg mooi, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig!!
    heel hartelijk bedankt!!
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je wederom super leuke digistamps!
    Heb ze meegenomen groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en terecht dat je enthousiast bent
    over deze digi's. dat ben ik ook.
    dankjewel voor het delen.
    greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn ook weer mooi. Vast eens te gebruiken voor een layout over mijn neefje en nichtje. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze weer leuk! Ik "pik" ze effe mee, ze komen vast van pas.
    Op het moment kan ik niet zo veel freubelen, ik ga verhuizen. Maar in de vakantie heb ik mijzelf heeeeeel veeeeeel knutseltijd beloofd!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi
    Bedankt voor je berichtje! Het gaat...... daarmee is alles wel gezegd. Bij tijd en wijle veel pijn, vanmorgen weer een onverwachte beweging gemaakt en de tranen kwamen spontaan, denk zeker ook de tranen van frustratie!
    Nog 1,5 week gips te gaan en daarna zien we wel weer.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb de mooie digistamps van je meegenomen, en wat maak je mooie dingen zeg!!!
    kwam bij toeval bij je terecht, en heb lekker zitten neuzen hier!!
    Bedankt voor het delen, vind ze supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat zijn die digi's weer prachtig geworden!!! die kan ik echt wel gebruiken maak graag af toe iets vintage zie blog en laat even weten als je vintage creatie af is doeiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    wat mooi!!! Las het op de blog van Diny Sprakel, zodoende kwam ik hier terecht! Dank je wel hoor!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zit al even op je site rond te neuzen haha jij schrijft lekker vlot, en tussendoor heb ik je digistamps meegenomen heel erg bedankt hiervoor, kom zeker vaker nbij je lezen en kijken, het lijken wel columns
    heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...