woensdag 9 juni 2010

Yeaaahhh... Het begint weer te kriebelen!!!

Ja, echt, ik leef nog steeds.
Sinds we terug zijn van vakantie heb ik alleen nog helemaal niet gescrapt. Na een vakantie heb ik wel vaker even een aanloop nodig (al moet ik zeggen dat ik niet wist dat ik zo'n uithoudingsvermogen had en zo'n lange aanloop nodig had). Zo ook op forum- en bloggebied. In Forumland laat ik mij zo nu en dan nog wel eens zien, maar in Blogland heeft ook om voor mij onbekende reden iets langer op zich laten wachten. Sorry luitjes, komt binnenkort vast weer helemaal goed.

Tja... en toen lagen er ineens wat van die scraptijdschriften op de deurmat en ook bij Jumbo bleek er eentje zo maar in m'n karretje te zijn gevallen...
Ik ben nu dus weer een beetje tussen de papiertjes aan het snuffelen om te kijken van hoe en wat, dus van de week komt er weer een eerste 'scrapsel' van mijn hand en daarna ga ik weer verder met m'n vintage boekje.

See y'all soon!

Toodles,
WS-autograph

5 opmerkingen:

  1. Welkom terug in Scrapland. We hebben je gemist. Gaat alles goed met de studie?
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker even doen wat jij wilt, maar heel leuk dat we je weer kunnen zien en je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, gelukkig, ik dacht al dat je ons niet meer wilde "spreken" ;-)))
    Welkom terug, ik wacht vol spanning op je nieuwe scrapsels....
    gr. ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maakt toch allemaal niet uit? maar het zou inderdaad wel leuk zijn om weer van je creaties te mogen genieten.
    Welcome back!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Jolanda,

    Leuk dat je weer terug bent van vakantie. Je blog is erg mooi geworden met de nieuwe layout!!!
    Veel plezier met het oppakken van het scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...