vrijdag 23 juli 2010

FS #112: Thinking of you

Van lekker buiten zitten is het vanavond niet echt gekomen, want er stond een ietwat te koud windje. Op zich ook geen ramp, want afgelopen periode heb ik nu ook weer niet al te veel gepresteerd op scrapgebied en dus heb ik nog iets in te halen. Nou ja, zoiets dan (morgen komt het er hoogst waarschijnlijk niet van, want dan krijgen we wat vrienden over en gaan we BBQ-en).

Deze ronde heb ik de 112e sketch van Friday Sketchers erbij geplukt en dit is wat ik ermee heb gedaan.
Supplies: cardstock, Crafty Secrets' "Classic", stamps: Artemio ref. 10001048 and Melissa Frances, ZVA swirl, lace.

Niet helemaal conform de sketch, maar volgens mij nog altijd wel duidelijk herkenbaar. Persoonlijk ben ik wel redelijk tevreden met het resultaat.

Voor mij tijd om er op computergebied een eind aan te breien voor vandaag. Eens kijken waar ik m'n boek heb verstopt...

Fijne avond verder en voor straks alvast welterusten.

Toodles,
WS-autograph

9 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een beeldige kaart zeg!!!
    IK ben er verliefd op en de vintage gaat je goed af Jolanda het word echt jouw ding!!!

    Fijn weekend,

    Groetjes,

    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een pracht van een kaart, echt zo ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh, wat een prachtige vintage kaart Jolanda! Je krijgt het echt al in de vingers!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is mooiiiiiii Jolanda ik vind dat vintage toch wel erg mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje zeg, prachtig!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een topper, heerlijke kleuren, mooi plaatje en pracht swirl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is adorable Jolanda!
    Thank you for joining in our challenge this week!
    Have a great day!
    Hugs Jeanette :)
    Friday Sketchers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is adorable!
    Thank you for joining in our challenge this week!
    Have a great day!
    Hugs Jeanette :)
    Friday Sketchers

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...