vrijdag 23 juli 2010

Get Sketchy #48: Thank you...

Gôh, is dat even lekker wakker worden, zeg.
Samen met een van m'n Harry Pottertjes was ik op het dakterras op een ligstoel gaan liggen. Zonnen is heerlijk, maar je wordt er altijd zo moe van. Zeker wanneer je een boek aan het lezen bent. Ook deze keer ben ik in slaap gekukeld. Alleen toen ik even later wakker werd, had de zon zich verruild voor een dik en vooral donker wolkendek. Een goede reden om je boeltje te pakken en naar binnen te gaan, lijkt me zo.

Inmiddels hebben we een stevige regenbui, zo nu en dan gepaard gaande met wat onweer, achter de rug. Tja... en hoe kun je beter je tijd dooien dan wat te hobbyen.

Get Sketchy had vandaag weer een nieuwe sketch in de groep gegooid, de 48e alweer, en daar ben ik mee in de weer geweest.
Na het gevecht tussen een Sizzix stans en de Cuttlebug uiteindelijk te hebben verloren, ging het eigenlijk heel makkelijk. Het was dan ook een heel simpele simpele sketch.

Supplies: cardstock, paper: Jillibean Soup "Soup Staples, Yellow Sugar", Melissa Frances' rubon, flower punch by EK Succes, Cuttlebug D'vine Swirls.

Hoewel het niet iets wat echt mijn stijl is, vind ik het op zich wel een grappig kaartje geworden.
Het is overigens ook redelijk klein, althans voor mij dan: 11 x 7 cm..
Wel eens grappig om te doen, zo'n klein kaartje, maar bij een volgende keer wil ik toch eens gaan proberen er wat meer toeters en bellen uit de kast te trekken (zonder het hierbij te overdrijven uiteraard).

Onder het motto "een brutaal mens heeft de halve wereld" heb ik nog een vraag. Zou iemand mij wellicht kunnen/willen helpen aan stempelafdrukjes van "Magnolia" of "Whiff of Joy" e.d., die Copic-proof zijn? Dat zou ik echt heel erg lief vinden.

Even totaal iets anders.
Sinds een weekje of twee zijn er zwaluwen bij ons onder onder het waterterras een nestje aan het bouwen. Grappig hoor. De toekomstige paps en mams hebben het er maar druk mee.
De foto van het nest zijn ietwat aan de bewogen kant, maar Dick moest hiervoor echt het meest vreemde standje vanaf de neus van z'n rubberboot aannemen.
En dan hier wat foto's van de aanstaande, ietwat camera schuwe, ouders.

Vooropgesteld dat paps en mams vast wel zullen weten waar ze hun nest bouwen, vraag ik me toch echt af of de eerste de beste vliegpoging van de jonkies straks niet in blub, blub, blub zal eindigen. Da's niet te hopen natuurlijk.

Fijne dag verder.

Toodles,
WS-autograph

7 opmerkingen:

  1. een erg mooi kaartje, simpel en eenvoudig. Ik kan je niet aan die afdrukjes helpen, helaas. Leuk he zo'n nestje, ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de kleine vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje! hij is echt super!
    en die zwaluwen...dat lijkt me zo heerlijk om aan het water te wonen, die beestjes en natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi Jolanda simpel maar leuke kaart hoor.

    Ik heb wel digibestanden van de stempels die je vraagt is dat ook goed die kan ik je altijd mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zonnig kaartje!
    Ik heb je een mailtje gestuurd "brutaaltje" ;-)!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk deze kaart ondanks dat het zo anders is dan normaal.
    gaaf die zwaluwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Met wat voor inkt moet de stempels gestempeld zijn zodat je het met copics kan inkleuren. Heb stazon en adirondack?
    Als het met deze kan wil ik je wel een paar magnolia afdrukken toesturen. Geef maar een pm via het forum ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...