zondag 25 juli 2010

PS #27: You're one in a Million

Gisteren hadden we wat vrienden over voor een BBQ, zodat ik geen tijd heb gehad om te scrappen.
Er was nog iets van een bijna-amputatie van de top van m'n middelvinger toen ik met de peterselie bezig was, maar ach... dat mocht de pret niet drukken. Ik weet nu in ieder geval dat ons half cirkelvormige hakmes ook écht scherp is.
Overigens wel heel genant, want daar stond ik dan met m'n middelvinger omhoog. Als ik ergens een hekel aan heb dan is dat het wel (zo aso).

Vanochtend nog wel even (weliswaar 'ietwat aan de late kant) bezig geweest met de 27e challenge van Paper Sundaes: maak je eigen bloemen. Van de week had ik al een proefje gemaakt, maar dat vond ik echt helemaal nergens op lijken. Vanochtend heb ik een andere techniek geprobeerd en at ging eigenlijk best wel lekker.
Uiteraard heb ik de bloemen in een kaartje verwerkt.
Ik wilde graag iets met groen en roze doen, maar (ook al was het gebruikte papier uit een en dezelfde lijn) dat knalde eigenlijk best wel. Dat heeft mij dan ook doen besluiten om de gehele basis van de kaart te beplakken met lace. Op die manier stak het papier niet zo tegen elkaar af, want de kleuren zijn dan wat zachter.
Supplies: cardstock, Tilda's "Kitchengarden", Cuttlebug "Flower", EK Success tag punch, Fiskars "Apron Lace" punch, Martha Stewart's "Branche" punch", glitterglue, Melissa Frances' rubon, Copic: B000, B00, E31,E35, E37, E51, E53, G20, G21, G24, R20, R29, RV000 , RV02, RV04, RV10, RV13, YG11, YG63, YG67, lace, pearls, pins.

Zonder het te overdrijven heb ik ook nog wat glitteraccentjes geplaatst.
Persoonlijk vind ik het wel een leuk kaartje geworden. Lekkere frisse kleurtjes, maar toch heeft het nog iets 'vintagey'.

Eens kijken hoe ik de rest van de dag ga doorbrengen...
Fijne zondag allemaal!

Toodles,
WS-autograph

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden en de bloemen vind ik erg mooi!

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje is dit geworden !!
    En die bloemen zijn ook mooi zeg !
    En pas maar op de volgende keer met snijden, gelukkig zit je vinger er nog aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Jolanda, mooie kleurtjes.
    En oh oh wat is je blog mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi en lief kaartje
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een schatje weer zeg!!!
    Die bloemen zijn waanzinnig!!!
    Hoe krijg je het voor elkaar??

    Beterschap met je vinger je heb geluk gehad meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en wat een gave bloemen zeg! Mooie oplossing zo met dat kant...

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd een geweldige kaart geworden Jolanda goed idee ook zo dat kant.

    Enne hoe is het met je vinger?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje en je bloemetjes zijn schitterend.

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha,ha, een bijna amputatie. Mooi woord. Gelukkig niet echt gebeurd.
    PRACHTIGE bloemen! Onwijs mooi gemaakt.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    wat een prachtige kaart en schitterende bloemetjes!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ow ow ow je vinger...meid..zet voortaan iedereen aan het snijwerk en dan ga jij scrappen:)
    Een heel mooi kaartje, en die bloemen zijn heel leuk, ik heb ze hier ook liggen, maar ze zijn vooral leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk kaartje! idd lekker fris en toch romantisch.
    hele leuke bloemetjes gewoerden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gelukte bloemen! En een leuk kaartje, origineel opgelost, die knallende kleuren!
    Ik heb je barcodes meegepikt, die komen goed van pas!
    Sterkte met je vinger! Mijn man had ook eens zoiets, maar dan met het grasknippen. Het bloedde heel erg en deed heel zeer. (en hij was heeeeeeeel zielig en kon niks meer, alleen op een stoel zitten met een pilsje ;-) )
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...