dinsdag 13 juli 2010

Simple Moments make Great Memories

Zoooooooo... ik kom ook weer eens kijken.
Afgelopen periode ben ik tamelijk busy geweest. Eerstens moest ik vorige week voor m'n werk gedurende 3 dagen naar Engeland (Elstree, ten noorden van London) voor een of andere training.

Waar ik echter nog veeeeeeeeeeele malen drukker mee ben geweest is met het genieten van het weer. Inmiddels kan ik zeggen dat ik stevig ben bijgekleurd. Op de momenten dat ik het niet meer uithield heb ik mij beperkt tot pootje baden vanaf de steiger.

Dick en m'n nichtje Nala hebben wel gezwommen, maar ach ja... ik zie simpelweg te veel films... Terwijl ik tegen Nala zeg dat die vissen echt wel maken dat ze weg komen, wanneer je het puntje van je grote teen in het water laat zakken, ben ik degene die voor mezelf zoiets heeft van "straks kom ik Jaws nog tegen". Daarnaast heb je nog die enge waterplanten langs je benen (bbrrrrrr). Ja, ik weet het... Het is tamelijk krankjorum te noemen, maar die kronkel zit er nu eenmaal in en ik betwijfel het ten zeerste of hij ooit zal verdwijnen.

Van het voetbal heb ik echt zeer weinig meegekregen, want dat is nu eenmaal niet mijn ding. Verder dan het eerste kwartier tegen Denemarken en de laatste 20/25 minuten tegen Uruguay (toch?!) ben ik niet gekomen

Vandaag had ik een vrije dag en laat het nu fantastisch scrapweer zijn.
Na het nodige speurwerk op the world wide web voor een beetje leuke scraptrolley (waar ik nu nog steeds naar op zoek ben, dusse... tips zijn van harte welkom) ben ik weer eens aan de scrapgegaan.
Tja... en ze mag dan niet naast me hebben gestaan, maar ik 'moest' van Dora nu toch echt weer eens gaan scrappen. Ach, en zo gedwee als ik ben (ahum) heb ik dat ook gedaan.
Supplies: cardstock, papier Graphic 45 "Le' Romantique Collection", stamps: Cloud9 Design "Simple Thoughts-Memories", Artemio ref. 10001048, Martha Stewart's "Classic Butterfly" punches, flowers, lace, pearls, jute, skeleton leave, Cuttlebug, Nestabilities Deckled Rectangles

Voor dit kaartje heb ik (inderdaad) hetzelfde papier gebruikt als voor mijn vintage boekje. Het leek me leuk om hier een kaartje van te maken. De sketches van deze of gene challenge blog heb ik deze ronde gelaten voor wat het is.
Laat me gerust weten wat je er van vindt.

Voor mij is het tijd om me weer eens op de steiger te begeven voor ik nog ontwenningsverschijnselen krijg.

Fijne dag verder!

Toodles,
WS-autograph

11 opmerkingen:

  1. Helemaal gaaf die kaart enne, ik ben blij dat ik niet de enige ben met water en vissen/planten enzo, hahaha.

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super kaartje..enneee die kronkel heb ik ook hoor tewijl ik vroeger zo'n beetje mijn hele leven in het ijsselmeer heb gelegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje zeg, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg mooi uit, ondanks ik niet zo erg van kaartjes hou, maar deze stijl is toppie meis.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ook deze kaart is werkelijk prachtig! Je hebt verborgen talenten hoor!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Jolanda...
    Ook ik heb me eens aan het vintage gewaagd.. vind het erg leuk om te doen. (zie mijn blog) ;)
    en ook ik ga echt het water niet in als ik er niet doorheen kan kijken... want je moet er niet aan denken dat zo'n enge vis aan je tenen zit.

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart zeg!
    En ik heb zelf ook die kronkel dat ik de zee niet in durf of een diepe plas met blubber op de bodem (bang voor bloedzuigers) jakkessss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi is het nou mijn schuld dat je aan de scrap bent gegaan...moet ik vaker zeggen want ik vind m prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pracht van een kaart.
    Tip voor de scraptrolly (als je teminste zo'n scrapkoffer bedoeld) Bij v&D tijdens de circusweken heb je ze meestal ook en als je aan wat kortingsbonnen kan komen word de prijs alleen maar leuker. De laatste keer waren de koffers zwart en roze bewerkt, die laatste was wat minder, maar dat is ieder z'n smaak. Succes met de speurtocht verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg lief en romantisch kaartje Jolanda!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart een lust om naar te kijken meid.en ik ga ook niet zo snel het water in hoor. pas als ik zelf kook probeer ik het voorzichtig hihi

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...