vrijdag 16 juli 2010

Snag 'm: free digi stamps - XIII

Vandaag uiteindelijk toch maar niet gescapt, maar vanmiddag en vanavond bezit geweest met het maken van digi stamps. Dat alles onder het genot van een stel ietwat minder sociale buren (laat ik het maar netjes houden) waarvan de ouders niet thuis zijn. Ooooh... je wilt niet weten wat voor takkenherrie die gasten weten te produceren. Het zijn de enige 'ietwat' minder sociale types bij ons in de straat, maar helaas wonen ze 2 huizen bij ons vandaan.

Anyway, terug naar de digi stamps (da's net wat leuker dan mijn buren).
Deze ronde wel flink over de teksten aan het nadenken geweest. Op zich zijn er natuurlijk een hoop te bedenken, maar het moet ook passen/uitkomen met de fontjes die je gebruikt.
De bruine versie van de stamps is hier te downloaden en de zwarte hier. Zoals altijd zou ik zeggen: leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet... Ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf ben ik er in ieder geval heel enthousiast over.

Fijne avond verder!

Toodles,
WS-autograph

Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

31 opmerkingen:

  1. Ha Jolanda, wat heb je er weer geweldige teksten van gemaakt, die gaan zeker goed van pas komen! Ik ga ze meenemen en zal je zeker even noemen als ik ze gebruik ;-))))

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave teksten heb je gemaakt! Mooie letters heb je ook gebruikt, mijn complimenten!
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige teksten heb je gemaakt, dank je wel voor het delen ervan.
    succes met je buren, haha, die heb je overal hoor dat soort lui, alleen bij ons zijn het juist ook de ouders die er aan meedoen grrrrr.
    groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ojee is het weer zo ver met ze?
    Ik vind je weer stempels prachtig , zo jammer dat ik er niet mee over weg kan.Maar je zult er weer een hoop mensen blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave stamps weer. Super, bedankt voor het delen.
    (het verhaal van de buren klinkt errug bekent helaas... suc6 ermee)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wauw Jolanda wat ben je een kanjer om steeds zulke gave stempels te delen.
    Dank je wel hoor.

    Enne succes met je luidruchtige buren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk zjin ze weer !!! dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Dit is voor het eerst dat ik deze download / zie. Wat een gave teksten zeg. Zullen zeker van pas komen. Heel hartelijk bedankt.
    suc6 met de buurtjes.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie teksten heb je gemaakt, dank je wel.
    Echt balen als je zulke buren heb, vroeger ook zulke buren gehad, wat waren we blij toen ze gingen verhuizen. Ik hoop voor je dat de kids snel het huis uit zijn zodat de rust bij jullie in de straat terug keert.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor die leuke teksten,
    groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie teksten Jolanda ben er blij mee,bedankt hoor.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel Jolanda ... helemaal gaaf!!
    Heel vervelend zulke buren ... het is maar te hopen dat ze maar zo af en toe een feestje geven!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel!
    Wij hebben net het huis gekocht van dat soort types. We hebben dus hele aardige en opgeluchte buren nu ze in de gaten hebben dat wij rustige types zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda

    Bedankt voor je geweldige teksten. Altijd bruikbaar. Ik heb ze meengenomen hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt, voor de super gave teksten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda, ik hoop je inderdaad te zien op de workshop, al is het alleen al om al die leuke bloggers te leren kennen en samen onze creativiteit te delen.
    Ik weet alleen nooit zover vooruit mijn rooster dus duimen maar!
    Hoop je te ontmoeten!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel voor deze digi-stempels! Ze zijn geweldig, mooie teksten waar je alle kanten mee op kan!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke teksten heb je gebruikt voor deze digi's!! Dank je wel.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk Jolanda, dat we weer gebruik mogen maken van je freebies!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie teksten, ik heb zo ook meegenomen. Ga ze zeker gebruiken en zal je naam erbij noemen.
    Ik ben ook gelijk "volger" geworden. Ben nog maar pas aan het bloggen dus nog niet zo bekent hoe alles werkt.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wederom weer prachtige stempels van jouw hand, ik ben er blij mee ! Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Jolanda

    Supermooie teksten heb je gemaakt en heb ze dus meegenomen .
    Dank je wel dat je dit met ons wilt delen.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke teksten! Ik ga er gebruik van maken, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een ontzettend leuke digi's.... wilde ze opslaan maar ik heb geen winzip en ben een complete digibeet.... is er een andere manier?

    groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige teksten meid

    ik heb deze alvast uitgeprint

    mijn dank voor deze mooie teksten


    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Jolanda

    Nog bedankt voor de teksten!

    groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super gave digi stamps!
    Bedankt voor het delen.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...