zondag 25 juli 2010

Snag 'm: free digi stamps - XIV

Vorige week nog wat leuke dingen gevonden en ben er direct wat mee gaan spelen. Inmddels heb ik deze digi stamps alweer een week op de spreekwoordelijke plank liggen (ik ga natuurlijk nu twee dagen achter elkaar digi stamps uitdelen).
De stamps zijn hier te downloaden.
Zoals altijd zou ik zeggen: leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet... Ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan vinden.

WS-autograph
Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

18 opmerkingen:

  1. oowh deze zijn echt leuk, zoek al een tijdje naar "barcodes".
    Bedankt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Bedankt dat je ze met ons wilt delen.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een leukerdjes weer!!
    Thanks xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die zijn leuk zeg en zeer bruikbaar!
    Bedankt, ik neem ze mee.....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, deze zijn ook weer leuk zeg, ik ga ze downloaden hoor! Ik heb deze week trouwens nog een kaart op mijn blog gezet met een digi van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oja zeer leuk thanks girl
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey jolanda,

    bedankt voor deze mooie digies!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Wat zijn ze weer leuk. Ik ga ze downloaden. Heel erg bedankt hoor!!!

    Groetjes Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer superleuk! Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Weer wat anders dan tickets! Fijn dat je ze met ons deelt!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn een bijzondere barcodes geworden! Je hebt echt een goed handje! Hartelijk dank ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. via via op je site terecht gekomen.
    Er zit een hoop inspiratie bij en dat kunnen we wel gebruiken.
    De digi stamps zijn geweldig dus die heb ik gedownload. thnx

    groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje wat een geweldige digi-stamps maak jij zeg. Ik was net aan het googlen naar een werkbeschrijving van het maken van digi-stamps en toen kwam ik op jouw site terecht. Ik heb al je gratis digi-stamps opgeslagen. Zou jij me misschien kunnen zeggen hoe je zo'n ronde maakt met de tekst rondom erin? Ik heb het al aan verschillende andere "dames" gevraagd, maar die wilden "hun geheim niet prijsgeven" omdat ze de digi-stamps verkopen via internet. Jammer.... Hopelijk kun en wil jij me wel helpen. Alvast bedankt voor de moeite en ik houd je site in de gaten.....

    groetjes Ingrit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    ik kwam via via op je blog. Bedankt dat je je digistamps met ons wilt delen! Ze zijn super! Ik heb er wat meegenomen!

    groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ook deze heb ik opgeslagen, leuk, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kom zo maar eens langs om te kijken wat je zoal maakt. En dan zie ik ineens super leuke digi stamps!
    Dank je wel voor het delen!
    Gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...