donderdag 5 augustus 2010

Aaaaaaaaaagghh... UPC!!

Eigenlijk is de titel van dit berichtje al alles omvattend, want Dick en ik worden echt helemaal krankjorum van UPC. Bij tijd en wijle gebeurde het wel eens dat onze internet- e/o de telefoonverbinding er uit lag, maar nu is dat dus al vanaf afgelopen maandag het geval. Niet echt iets om vrolijk van te worden, kan ik melden.
Als het goed is komt morgen een monteur langs en kunnen wij daarna gewoon weer bellen en internetten.

Dat zou op zich wel een erg mooi cadeau zijn van UPC zo op onze 17e trouwdag.
Aangezien we onze honeymoon destijds op Rhodos hebben doorgebracht, zijn we morgenavond in een Grieks restaurant te vinden.
Eigenlijk wel grappig. Het was destijds voor ons beiden de eerste keer in Griekenland en hoewel we het er echt heel leuk hebben gehad, zullen we er niet snel voor een tweede keer naar toe gaan, maarre... wel 'errug' lekker eten.

Nu maar weer aan het werk, want ik kan natuurlijk niet te veel internetten in de baas z'n tijd.

Fijne dag luitjes en hopelijk tot morgen.
Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan alvast een fijn weekend gewenst.

Toodles,
WS-autograph

7 opmerkingen:

  1. hoi Jolanda, ik ben overgegaan naar KPN glasvezel,
    ook wij werden gek van UPC, als iemand naar onze vastelijn belde kregen ze te horen deze mobielnummer is niet bereikbaar GGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRR,
    en internet was zo traagggggg,
    nu is alles lekker snel en nog geen moment storing gehad:)
    veel succes en hopelijk komt het snel in orde voor jullie:)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat ik geen UPC heb, hoor alleen maar vervelende verhalen. Hang in there babe!
    Gefelciteerd met jullie trouwdag! 17 jaar! Dat doen er niet veel je na.
    Ik vind Griekenland heerlijk en een nieuw bezoek meer dan waard. Zo'n mooie natuur, de bergen waar je eindeloos door heen kunt rijden met prachtige uitzichten........heerlijk!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zal dat een ergernis geven!!! Hopen dat het snel is opgelost! Fijne trouwverjaardag gewenst ;-))), geniet van het eten en....elkaar!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He jasses..hoop dat je snel; weer op het wereld wijde web kunt hoor!
    gefeliciteerd met jullie trouwdag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de laatste tijd helemaal geen problemen meer met UPC afkloppen..hoop dat het vandaag verholpen wordt!
    En meid van harte gefeliciteerd met jullie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hopelijk ben je inmiddels alweer in de lucht. En nog gefeliciteerd met je trouwdag!!

    Groetjes,

    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeey Jolanda

    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en ik hoop dat het eten lekker was. We moeten binnenkort maar weer eens afspreken want ik mis je gezelligheid ;-)

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...