maandag 9 augustus 2010

Altered box

Dit weekend hebben we overheerlijk niets op de planning staan en dus heb ik (tussen het bellen met mijn vrienden van UPC door) lekker tijd om te scrappen.
Deze ronde geen kaartje, maar ben ik bezig geweest met het ‘alteren’ van een doosje. Ach, en als we dan toch met fout Nederlands bezig zijn… Het is mijn eerste ‘alteredsel’ Jeetje, wat een woord. Hoe heb ik het kunnen verzinnen?!


Supplies: Graphic 45 “Le’ Romantique Collection”, Artemino stamp ref. 10001048, Prima Marketing stamp #850623, Martha Stewart’s punches “Branche”, “Classic Butterfly”, “Classic Butterfly II”, flowers, skeleton leaf, lace.

In plaats van het doosje te verven, heb ik de randen van het doosje met wat inkt behandeld. Vervolgens heb ik er een tekststempel bij gepakt, die plat op m’n werkblad gelegd en met wat stempelinkt bewerkt. Vervolgens heb ik daar het doosje overheen gerold, zodat de stempel rechtstreeks op het hout terecht komt.

Aangezien het hier een uitprobeersel betreft, heb ik een niet al te groot doosjes gebruikt 9 cm. doorsnede. Wel leuk om te werken op zo’n klein oppervlak.

Eens kijken wat ik nu eens zal gaan doen: lezen of scrappen…

Toodles,
WS-autograph

6 opmerkingen:

  1. Wauw, helemaal top dit prachtige doosje!
    En ook zo'n prachtige kleurencombi, ik kwijl ervan...;-)))
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...