woensdag 18 augustus 2010

Easel card, butterfly: Happy Birthday

Zooooo, de monteur van UPC heeft zojuist het pand verlaten en er hangt nu een nieuw kastje in de meterkast. Het zal mij benieuwen...

Al sinds ik de eerste easelcard in vlindervorm zag (da's nu toch al snel iets van een half jaar terug), wilde ik ook zoiets maken. Maar ja... het kwam er maar niet van. Van de week uiteindelijk toch maar eens aan de slag gegaan, want anders gebeurt het nooit en zie hier het resultaat.


Supplies: cardstock, Prima Marketing's "Daydream" (= "Indeed Collection") and swirl, roses from Wild Orchid Crafts, stamp by Artemio (ref. 10001048) and digi stamp made by myself, lace, tule, Martha Stewart's punches "Frond" and "Branche".

Ik vind 'm echt heel erg leuk geworden, maar ik vraag me wel af hoe ik 'dat ding' ooit zal gaan versturen. Het is me toch een pakket... Volgens mij moet je 'm zo'n beetje in een doos stoppen. Door 'm simpelweg in een enveloppe te versturen, denk ik zo ongeveer zeker te weten dat er bij aankomst weinig/niets meer van de kaart over is.
Persoonlijk afgeven aan het jarig jopje behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden.

In een of ander scrapblad heb ik gezien dat je best wel geinige effecten met tule kunt creëren door het met een heat tool te bewerken. Je creëert er een heel oude en verfromfraaide look mee. Voor niet te enthousiast met je heat tool aan de slag gaan, want voordat je het weet staat de brandweer voor de deur. Nou OK, ik overdrijf.

Voor degenen die het leuk vinden: bij "De Canes de Saevi" is weer een nieuw verhaal over m'n doggies te vinden.

Alvast een fijne avond gewenst.

Toodles,
WS-autograph

26 opmerkingen:

  1. Werkelijk prachtig!
    Wie dat mag ontvangen zal erg gelukkig zijn!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet opsturen hoor, veel te mooi! Zonde om aan de postbode toe te vertrouwen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je je kaart wel leuk? leuk zeg je? nou dat is te bescheiden hoor. hij is prrrrrachtig en alsjeblieft niet met de post, in een klap al je bloemetjes weg, je moet er toch niet aan denken!
    Groetjes en blijf mooie kaarten maken, please.
    Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel heel erg mooi geworden hoor

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wow zeg wat is die gaafffffffffffff, misschien een mooi doosje om heen maken en dan als mini pakketje versturen wat net nog door de brrievenbus past
    maar heb je die vlinder zelf uit getekend het model dus of heb je die ergens vandaag , meid meid ik zit gewoon te kwijlen zo mooi vind ik hem hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik heb het zelfde al marijke super mooie vlinder(mag ik het model stiekum lenen?) hij mag ook naar mij t oe vligen hoor.
    erg mooi
    top.
    liefs ana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zelf niet zo weg van easels, maar dit is echt een beauy hoor!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, wat een creatie! Een heus kunstwerk is het geworden. Prachtig gedaan.
    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje, niet alleen de vorm, maar je blijft ernaar kijken!Ik had al eerder deze vorm gezien, maar hoe heb je hem gemaakt?! Ik denk dat een doosje of persoonlijk afgeven het beste is..als je hem wilt afgeven natuurlijk ;-)

    Groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    Ooohhh wat heb je dat schitterend gemaakt zeg!!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou deze mooie kaart persoonlijk overhandigen. Als ontvanger van zo'n werkstuk wil je graag de maakster bedanken en hoe moet je ooit in woorden uitleggen hoe mooi je het vindt? Persoonlijk kun je dan een dikke pakkert geven.
    groetjejs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh joh die kaart moet je thuis neerzetten, dat is geen kaart meer, dat is een waar pronkstuk!

    (....of opsturen wanneer ik jarig ben, dat mag natuurlijk ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, dit is gewoon een kunstwerk! Ik ben zwaar onder de indruk!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja ik ben het met Marga eens houden wat is dit mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is prachtig! echt een kunstwerk! heb je hier het tule met de heattool bewerkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw!! Wat een mooie kaart, zeg! Ik vroeg me ook al af hoe je die ging versturen. In een envelop beschadigd hij vast. Dat wordt pakketpost, hihi.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart, wat mooi. Jammer genoeg ben ik nog lang niet jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, je vlinderkaart!! Super romantisch...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een prachtig kaartje....zelf houden, hihi, daar is hij te lief voor.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou je leest het hierboven al het is echt een beauty, enne ik ben ook nieuwsgierig naar waar je het patroon vandaan hebt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een plaatje. Mag ik hem namaken? Of kan je hem niet als Workshop op je site zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I'm in luv!! Wat een beauty zeg!! Kom bij toeval weer eens langs, maar wow ben zeer onder de indruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig is deze kaart zeg! Gewoon niet opsturen en houden en mooi mee pronken in de woonkamer ;-) Haha

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bijna té mooie om op te sturen!
    Mooie gemaakt.....

    Gr Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...