maandag 9 augustus 2010

En toen was het zondag…

…en nog altijd geen internetverbinding. Volgens mij is de enige goeddraaiende afdeling bij UPC de afdeling waar abonnementen worden afgesloten en de rest is allemaal knap “but” (maar dan met een “K”).
Met een beetje mazzel worden we nu maandag door de monteur teruggebeld, maar het is dan nog niet gezegd dat die afspraak ook voor diezelfde maandag kan worden gemaakt. Dus wanneer wij thuis wij online zijn don’t ask, ‘cause I really don’t know.

Overigens heeft UPC me vandaag écht vreselijk woest gekregen. Ik heb werkelijk voor het eerst in m'n leven de hoorn op de haak gegooid (voor zover dat kan als je mobiel belt). Als er iets is waar ik een bloedje hekel aan heb, dan is dat het wel, maar ze hebben me echt over de rooie weten te krijgen. Ik kan ook niet bepaald zeggen dat ik trots ben op mijn reactie.
Die gasten die je aan de lijn krijgt zijn ook zooooo onwelwillend. Ze kijken wat ze voor je kunnen doen (nou ja, zoiets dan) zolang je ze aan de lijn hebt, maar daarna ga je gewoon onder op de stapel.

Gistermiddag zijn we nog bij KPN geweest. Zo het er nu naar uit ziet, zullen wij daar naar overstappen. Enige kanttekening bij ons heeft KPN op dit moment nog geen internet glasvezel. Daar is het wachten nu op. Tuurlijk zouden we nu ook al digitenne kunnen nemen, maar een soortgelijk pakket als we nu hebben (internet, bellen, radio/TV met dat verschil we hebben nu 30 Mb en dat zou dan 40 Mb gaan worden) zou je bij KPN zo'n € 25,00 p/m meer gaan betalen en da’s toch wel weer een hoop.
We hebben daarom besloten dat we bij ‘die eikels van UPC’ blijven hangen en ondertussen de glasvezelkabel van KPN afwachten.

Het enige voordeel van geen internet hebben, is dat je eens verder gaat neuzen op scrapgebied.
Zo had ik volgens mij al ruim een jaar geleden een template van Marga d’r blog afgeplukt voor een kaart die ik ooit eens wilde gaan maken. Eigenlijk was ik die hele template alweer vergeten, maar vanochtend kwam ik ‘m op m’n laptop tegen en ben toen toch eens met die template gaan spelen en zie hier het resultaat.

Supplies: cardstock, DCWV “the Mariposa stack”, Artemino stamp ref. 10001048, digi stamps made by myself, punches by Martha Stewart “Royal Butterfly”, “Branche” and “Doily Lace”, pins, lace, pearls, flowers.

Ik zou bijna geloven dat ik mijn draai in Scrapland nu echt heb gevonden, want ik ben zowaar weer zeer te spreken over het resultaat.

Eens kijken wat ik nu zal gaan doen een filmpje pakken of weer verder met een van m’n Harry Pottertjes.

Toodles,
WS-autograph

14 opmerkingen:

  1. schattig kaartje is het geworden zeg! idd een erg leuke template, heb m ook ooit eens gemaakt.
    sterkte met de UPC-strubbelingen, hoe frustrerend kan dat zijn zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. errug mooi Jolanda! ennuh, upc alweer online? dat is idd. waardeloos ezg! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje is het geworden en sterkte met upc

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje geworden Jolanda en deze template is ook idd erg leuk om te maken. Je krijgt altijd een leuk resultaat.

    Sterkte met de UPC nix ergers dan mensen aan de andere kant van de telefoon te hebben die niet of nauwelijks welwillend zijn. Bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat het allemaal snel verholpen wordt dit is niets.
    Deze kaart is prachtig, de kleuren, het model, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart is echt heel gaaf!!! Is het internetloos zijn toch ergens goed voor ;-)
    Breek me de bek niet open over UPC, hebben zelf ook zo'n gedoe met hun gehad. Sterkte ermee, hoop dat je snel weer online bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schattig kaartje weer en je box is om te smullen, maar ja, wat jij maakt is altijd erg mooi, ik hou erg van je stijl....

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is werkelijk PRACHTIG !!
    Ja leuk is dat hè....dat geklooi met dat internet. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost !!

    Groetjes, Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend zeg, dat UPS. Wij hebben Ziggo en ondanks dat ik over hen ook foute dingen heb gehoord, gaat het bij mij eigenlijk al 3 jaar prima. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Verschrikkelijk mooie kaart!
    Wat zul je je machteloos voelen tegenover dat afschuwelijke UPC. No way, dat ik daar ooit naar toe ga.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super zeg!! En idd ga je onderop de werkvoorraad. Dat is bij de verzekeringsmaatschappij waar ik werk niet veel anders. Succes daarmee verder, hopelijk ben je snel weer online!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart !! Dir model staat bij mij ook nog steeds op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, ik dacht al hoe kan ik nou al die mooie dingen gemist hebben op jouw blog maar je hebt vandaag verschillende berichten geplaatst!!! Geen wonder dat ik ze dan nog niet gezien had. Deze kaart is werkelijk een plaatje, wat een prachtig staaltje vintage is dit weer!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...