zondag 1 augustus 2010

FS #113: Thanks

Afgelopen paar dagen is er nauwelijks, zeg maar rustig niets, van scrappen terechtgekomen.

Donderdag heb ik Nala vanuit m'n werk opgehaald, want die zou 3 daagjes komen logeren. Vrijdag ben ik met d'r Almere Centrum in gedoken en hebben we wat geshopt. Omdat ik altijd zoveel mensen over Action hoor, zijn we daar ook nog even binnen gehopt en heb er zowel voor Nala als voor mij een geinig spiegelkastje gescoord "voor weinig".
Nala heeft die van haar al onder handen genomen. Ze is nog niet helemaal klaar, maar heeft ze heeft gezegd dat ze 'm op d'r blog zou zetten zodra hij af is.
Zelf moet ik nog van start gaan met mijn kastje.

Was net weer even gezellig hier op het water. Op een gegeven moment hoorden we een bootje aankomen. Althans, dat dachten we. In werkelijkheid bleek het een hele groep zwanen te zijn die als een gek langs zwommen. Twee tellen later kwam de boosdoener op zeer dominante danwel hitsige manier aangevladderd. Eenmaal daar stoof de rest van de zwanen weer achter de boten en onder de steigers.

Een van hen koos ervoor om onder een veel lager liggende drijvende steiger door te zwemmen en werd accuut achter de zwemvliezen gezeten door ons dominante/hitsige ventje. Tja... en toen ging het mis. Onder de steiger bleek een electrakabel ietwat los te hangen en daar raakte onze stoere jongen in verstrikt. Echt... ik schrok me rot toen ik dat beest zo zag spartelen en helemaal onder water zag gaan, met die bedrading om ze nek gedraaid. Dick is daarop meteen naar binnen gerend om een mes te pakken (ik denk echt dat hij van plan was met kleding en al in het water te duiken).
Gelukkig wist "tough stuff" zich zelf te bevrijden en na het nodige poets-, boen- en fladderwerk ging hij er weer onverstoord dominant op los.

Kort daarna kwamen de bewoners van het huis van de bewuste steiger aanvaren en die hebben de kabel in kwestie inmiddels verwijderd.
Ik weet niet wat het is met die zwanen dit jaar, maar het gaat allemaal niet zo vlekkenloos als voorgaande jaren. Tot dusver is het gelukkig nog altijd met een spreekwoordelijke sisser afgelopen, maar ik mag toch hopen dat we het nu wel even hebben gehad.

Inmiddels hebben Dick en ik het rijk weer voor onszelf (Nala is vanmiddag door m'n zus en mams opgehaald) en vond ik toch écht even dat ik moest scrappen. Friday Sketchers vind ik eigenlijk wel leuk en zodoende ben ik met hun meest recente sketch, de 113e, aan de haal gegaan. Zie hier het resultaat.
Supplies: cardstock, Basic Grey paper pad "Cappella", Tulip "White, Cuttlebug, Spelllbinders Nestabilities "Oval" & "Scallop Oval", Stickles "Cinnemon", Martha Stewart's "Frond"punch, EK Succes tag punch, rubon by Melissa Frances, twigs, flowers, lace, Copic: C1, C3, E31, E33, E35, E37, E51, E53, G20, G21, G24, R02, R20, R32, R35, Y08, Y38, YG11, YG63, YG67, W0, W1.

Wanneer ik met poppetjes e.d. aan de haal ga moet er bij mij altijd wel een klein beetje glitter hier of daar worden toegevoegd. Deze ronde is daar dan ook geen uitzondering op.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Zelf vind í'k 'm wel leuk geworden. Deze papier lijn van Basic Grey (Cappella) vond ik ook echt heel leuk om mee te werken.

Misschien zo nog even wat scrappen en anders nog even m'n boek in, want daar's afgelopen paar dagen ook maar bar weinig van gekomen.
In ieder geval allemaal alvast een fijne avond gewenst.

Toodles,
WS-autograph

18 opmerkingen:

  1. Hij is mooooi! Prachtig hè dat Cappella papier, ik heb er ook een blokje van, hartstikke mooi is het.
    Lief plaatje ook en hele mooie kleurtjes!
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow wat is die mooi
    je er een plaatje van gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en heel lief stempeltje ;-)

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dit is een erg mooie kaart zeg! En wat toevallig, ik heb er ook net eentje af met dit zelfde papier, dezelfde schets en....een digistamp van jou erop, volgt deze week op mijn blog....
    Wat heb je de afdruk ontzettend mooi ingekleurd! Deze kaart klopt gewoon helemaal!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje, en wat maak je er toch altijd een hoop werk van..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    ik vind het een schitterend kaartje geworden!! Heel mooi papier dat Capella!

    gr. Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat heerlijk zo aan het water te wonen en wilde zwanen avonturen mee te maken!
    Ik vind je kaartje fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij jou valt er altijd iets te beleven aan het water !!
    Maar wat vind ik je kaartje weer een plaatje!!!!
    Ze worden steeds mooier heel lief en leuk papier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ik vind hem helemaal te gek. Prachtig gedaan en ... leuk verhaal gelukkig met goede afloop.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind m mooooooiiiii
    Echt helemaal perfect het plaatje de kleuren alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW such a gorgeous Jolanda. Love the image you've used and the wonderful details also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!!!
    nala's kastje zie ik wel verschijnen ,ik ben volger van haar blog dus dan zie ik hem vanzelf met mijn blog rondje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a lovely card and am loving the embellishments

    Hugs
    Denise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Jolanda,

    Een schitterend kaartje! Mooi is dat papier van Capella he! Ik heb er ook nog wat van liggen. Ik hoop er snel ook eens een kaartje mee te maken.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Jolanda, een erg mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind het kleurwerk er goed uitzien.
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...